LilleFru Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Her var det mange ivrige jenter! Jeg er ny her inne, jeg og mannen har akkurat blitt enige om å prøve aktivt å få barn, så dette er veldig spennende... Til alt overmål har jeg nå hatt to store superømme pupper, vært svimmel ør og trøtt de siste to ukene og litt kvalm noen ganger igår, så kanskje jeg allerede er heldig å ha Liten på gang??? Har allerede testa flere ganger, men skjønner nå at det kanskje er for tidlig? Har ikke kontroll på når mensen skal komme, men mener det var mandag, og iflg terminkalkulator er jeg isåfall 4+4 idag. Ny test mandag? Iiiih - dette er spennende!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Heisann:) Så spennende! Tenk om dere har fått det til på første forsøk?? Wow! Blir spennende å høre videre:) Velkommen hit iallfall, og masse lykke til!
Mlnz Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Heihei! Eg er også ny her^^ tok min siste pille den 3. sept og venter i spenning på "spiren" Lykke til !
Petrine +spire=❤ Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Velkommen =) Og masse lykke til. Er utrolig spennende tid dette =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå