Gå til innhold

100 dager igjen :))))) Noen flere??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

100 dager igjen til termin her også:-) Men jeg skal ha keisersnitt et par uker i forkant, så ventetiden blir litt kortere... Tiden flyr avgårde, så jeg er i gang med julegaveinnkjøp mens formen enda er fin:-)

Har to barn fra før jeg også:-)

Lykke til videre!

Jeg har foranliggende morkake jeg.....så er spent på hvordan det blir for meg også.

Skal inn igjen på UL den 7. oktober for å se om morkaka har flytta seg oppover igjen,så da gjenstår det og se:)

Lykke til videre du også :)

Jupp.. Her har dere en til!!:D Nå er vi i fyll gang med at male babyrommet og andre ting! Mye som skal shoppas og fikses.. Dette er vårt første barn så mye tankar om kring dette! Gruer oss litt men gleder oss desstu mer!!!:o)

Lykke til alle dere andre!<3

Ja 100 dager r lenge hvis man teller hver dag.....men bare vent og se....det går rasende fort :)

Nå nærmer det seg juleforberedelse,julegaveshopping, og ordne alt til babyen.....da får man mer enn nok å henge fingrene i :))))

Lykke til alle sammen :)))))

Annonse

I dag er det min tur! :D

Feirer med å bake boller og brød, og så bevilge meg en tur ut i solskinnet. For en herlig høst!

Ja, tiden går utrolig fort! Min største bekymring nå er å få barnerommet klart i tide... Og selvsagt få julegavene i boks! Har aldri vært flink til å dra på tidlig juleshopping, men regner med det blir tungt som høygravid så jeg får vel bare kaste meg i det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...