Maibaby:) Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 nå har jeg begynt å bruke monitoren statusen idag viste lav fruktbarhet, noe som er ganske logisk siden jeg har 40 dagers sykluser og er på dag 6 nå hehe, blir leeeenge å vente til el og ikm, men håper fertilitetsmonitoren hjelper oss til å treffe el denne mnd har nettopp funnet ut at jeg har laaaange sykluser så har bomma litt på el de siste to mnd.... trodde liksom bare det var syklusen så tulla etter sa, men ser nå ut som om jeg er blandt det "heldige" med syklus på nesten 6 uker noen med erfaringer fra fertilitetsmonitoren?? er spent kjenner jeg, håper at denne mnd klaffer det!!!!!!
Underveis --> Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Jegh ar CB sin, selv om jeg alltid har hatt standardsyklusen på 28-29 dager og tilsynelatende stabil el også. VIrker som om det er slik nå også. Kanskje utvidet til 30 dagers syklus (har hatt hormonspiral til nå nylig). Synes monitoren fungerer utmerket. Synes det gir god oversikt over syklus, selv om det selvøflgelig tar et par perioder før man ser om det er stabilt eller ikke. Synes det er veldig fint at den viser forhøyede verdier to dager før el, og det er jo da det lønner seg å hoppe i høyet (etter hva jeg har lest på verdensveven ;-). Forrige gang ble jeg gravid ved åp bare ha sex veldig mye. Men så visste jeg selvfølgelig også nøyaktig når jeg hadde el, så det var rimelig enkelt å vite at man hadde truffet. Husk at selv under de beste forhold så er det faktisk bare en 50% sjanse for å bli gravid. Så ikke bli altfor skuffet selv om dere har hatt sex alle dagene rundt el og fortsatt ikke blir gravide denne mnd! Lykke til!
Maibaby:) Skrevet 24. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2010 så fint at du synes at den fungerer bra da er CB sin jeg også har kjøpt jo vet at det kan ta litt tid før det klaffer, men føler likevel et større håp denne mnd siden vi mest sannsynlig vil treffe el iallefall klaffet på første forsøk sist (endte i sa) men da prøvde vi å unngå el siden vi ikke skulle prøve før etter sommeren, men siden jeg har 40 dagers syklus, noe jeg ikke visste da, så traff vi visst godt!! vi har bomma litt de siste 2 forsøkene på el, er først nå jeg skjønte syklusen min, så derfor ser jeg en større mulighet denne gang menmen det får ta den tia det tar!! har ei venninne som fødte i natt, så jeg får låne hennes litt imens
LHHR Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Kjøpt den på apotek eller bestilt på nettet? Må man bestille den på apoteket?
Maibaby:) Skrevet 24. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2010 hvis du vil kjøpe må du skynde deg og kjøpe på nettbutikken til vitus apotek!!! der får du 30 % rabatt frem til 26/9 (tror jeg) er fremdeles tilbud nå iallefall!!!!
villmusa Skrevet 25. september 2010 #6 Skrevet 25. september 2010 Eg har og nettopp investert i cbfm. Og fikk "sjokk" da den allerede viste maximal fertilitet på dag 12 når eg i det siste har hatt en syklus på 30-31 daga men sist va den nede i 29 daga så kanskje syklusen min begynne å nærme seg 28 daga sånn eg hadde tidligare. Fikk max utslag på dag 13 og (i går) og i dag på dag 14 viste den høy. Ha liten tru på at det klaffa denna gangen men.. hadde oss på dag 12 og planen e å ha oss litt i kveld *fnis* ) Håpa jo såklart men redd det va dumt at vi hadde oss på dag 12, kanskje vi heller burde ha venta til dag 13... Har prøvd i 1,5 år nå. Fra før har vi en gutt på 2 år og brukte 3 lange år før det klaffa med han. Men den som venter på noe godt... ) E veldig glad eg kjøpte den.. eg ville jo tru at el skulle være rundt søndag/mandag og fikk som skreve max utslag flere daga før eg hadde trudd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå