Gå til innhold

Da er jeg mest sannsynlig på plass her igjen:-S

Anbefalte innlegg

Testet positivt 10 september, og rakk akkurat å komme over forbauselsen over at det ble positiv test, før jeg begynte å blø nå på onsdag.

Har blødd mye, og mest sannsynlig er det en spontanabort. ("mest sannsynlig" er 2 ord jeg har hørt ofte de siste dagene)

Var på ultralyd i går, men ble ikke noe klokere av det, så da er det bare og vente på hcg-resultatet. Vet vel helt sikkert på onsdag eller torsdag hvordan det har gått.

Det er vanskelig å ikke tro på mirakler når jeg ikke fikk et helt klart svar på ultralyd, men får prøve og være realistisk i dette. "Mest sannsynlig" er det ingenting igjen i magen.

Frustrert og lei meg. Det hadde vært så mye lettere om jeg hadde fått et klart svar. Får liksom ikke kommet noe videre, tør jo ikke å slutte å leve som gravid i forhold til feks mat (har veldig lyst på salami, brie, spekemat, snus....). Tenk om...

Fortsetter under...

Da ER jeg på plass her igjen!

Hcg nærmet seg 0, og den oppfyllingen som var på forrige ultralyd hadde krympet betraktelig.

Skal ringe Riksen i morgen, og spent på hvor lenge jeg må vente på nytt forsøk. Regner med at det blir noen måneder iallefall.

Ønsker deg masse masse lykke til, Tingeling! håper virkelig det klaffer for deg denne gangen!! :)

Selv skal jeg på tidlig UL på mandag, og er meeeeget spent på om det er noe der inne, da jeg har tilnærmet null symptomer... jeg blir sprø..! og ventetid er vel noe både jeg og andre IVF-damer er godt kjent med..

Skal følge med deg framover.

Klem fra meg

Lykke til, jente_80! Det går helt sikkert bra på ultralyd:-)

Ja, håpefull*prøver igjen*, det er andre fora her hvor det hadde vært hyggeligere å treffes. Men sånn ble det jo ikke denne gangen. Jeg får krysse fingrene for at alle gode ting er 3, og går ikke det, blir det nok private forsøk her også.

Er du i gang nå, håpefull? I Danmark? Kikket på profilen din:-)

Annonse

Ble litt endringer i planene, og henger litt etter med å oppdatere profilen ;-) Vi ble tilbudt et ferkforsøk til i Pors (med evt. fryseforsøk), som vi må betale for selv, for de mener vi har ganske stor sjanse for å lykkes. Vi takket ja til det, så blir det evt. CFC videre etter dette. Men satser på at vi slipper ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...