Mari-mamma Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Heisann. Etter tips fra dere skjønne damer her inne begynte jeg på bidronning for en god stund tilbake. Men nå har jeg måttet slutte med det, fordi jeg blir så innmari kvalm!! Til og med så kvalm at jeg har kastet opp like etter at jeg har svelget unna kapselen. Hva skjer?? Vil så gjerne ta det! Andre som har oppleved det samme?
Make№4 Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Hei hei... Jeg går på bidronning og slet med det samme.... Står jo dosering 1 kapsel daglig, men jeg tar nå en morgen og kveld. Men nå har jeg funnet ut at jeg må ta de etter jeg har spist...å ta de på tom mage om morgenen er garantert kaldsvette og en kvalme uten like,men nå går det bra..tar de sammen med en halv skive brød og helt annerledes nå,finns ikke kvalm.
mamma til twins Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Det kommer kanskje an på mengden man inntar? Jeg tar kun en kapsel og den tar jeg ved leggetid. Har aldri opplevd kvalme. Har derimot opplevd kvalme ved for høyt inntak av folat. Hvor mange tar du da HI? Tar jeg for lite mon tro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå