BareMeg73 Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 I dag er det 6 dager siden første dag i siste menstruasjon. Det er nå vår 7 p.p og vi ønsker virkelig at en spire sitter snart! Jeg har brukt Vitex i en mnd. I dag begynte jeg med Bisolvon som jeg skal ta 3-5 ggr om dagen. Samt at jeg skal kjøpe grapefrukt juice etterpå. Hvis syklusen min er som den skal og bør har jeg vel EL sånn ca tirsdag-onsdag. Så nå krysser vi alt som er å krysses! XX.
Gjest Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Krysser fingrene for at det klaffer denne gangen! Husk å nyte sengekosen, tiden og mannen! ;o)
BareMeg73 Skrevet 24. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2010 Takk og kryss kryss! Og vi nyter og vi nyter alt vi kan :-)
BareMeg73 Skrevet 24. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2010 Så nå går jeg rundt her da og drikker grapefruktjuice og Bisolvon og jeg tar Vitex. Ja og så har jeg i tillegg tre akupunktur nåler i hvert øre. Så jeg vet ikke om det er noe mer som kan gjøres da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå