Gå til innhold

Plutselig føler jeg meg veldig glad - og positiv til dette :)

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kjent at jeg faktisk klarer å se litt fremover og glede meg veldig. Jeg føler av og til at jeg faktisk klarer å slappe av og tenke at dette kan gå bra :) Det er så deilig...om kveldene når jeg ligger og hører på den lilles ♥lyd, får jeg nesten tårer i øynene hver gang, fordi jeg føler meg så lykkelig :) Å det er så godt! Har gått alle disse ukene og vært så redd for at det skal gå galt - for fjerde gang :( Men nås er det ut til at dette skal gå!

Jeg måtte bare dele det med dere - som alltid er der for meg når jeg trenger noen :) Tusen takk for det!!!

Fortsetter under...

Så bra at du klarer å tro på at det går bra. Tro og håp er kjempe viktig. Hører du hjerte hver kveld, så er jo det et tegn på at spiren har kommet for å bli, så ta frem smilet og ha en flott helg!

så bra du tenker slik :D jeg har vel begynt å tenke at det faktisk kan bli noe ut av dette!

åh du forvirrer meg med nicket ditt...i uke 11...vi er jo i TEORIEN uke 10 da:P straks ferdig med uke 10 dog...hehe

hvor bor du hen egentlig

Hihi, the happy one♥okt08+april2011?

Joda, jeg er 10+3 i dag, men ifølge BIM så er vi da "i" uke 11, men 10 fullgåtte uker. Er forvirrende dette her...men jeg følger BIM her inne, også følge jeg Babyverden på Babyverden...der tenker de slik som du sier ;)

Jeg bor på sørlandet, nærmere bestemt i aust-agder :) Du da?

Klem :)

hehe ja det er litt forvirrende. jeg skifter jo uke på mandag, og hvis jeg skal tenke slik som bim, så blir jeg jo i uke 12, det blir så.... gledende, at jeg ikke tør å glede meg,for da tenker jeg en uke lenger fram!

bor i vestfold, nærmere bestemt tønsberg :P

synd du ikke bor litt nærmere da :D hadde jo vært gøy!

Annonse

Hehe...gøy med kommentarer da ;) Joda, jeg fikk ei lita jente i august 2006, så jeg var jo her inne mye da mens jeg ventet på henne :)

Ja, denne gangen skal det gå bra :)

Da husket jeg rett...var her mye på den tiden, hadde termin i august 06 jeg og, men den gang mistet jeg..

Så var jeg her i påvente av å bli gravid igjen, så fikk jeg snuppa mi i juli 07.

Den gang het jeg PrincessEleanor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...