Gå til innhold

mensen og svak positiv test???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

oi det var litt spennende! har du fått skikkelig mens eller bare litt? alt er mulig,det er jo folk som har den første mensen selv om de er gravide!

når det kommer til meg selv,så fossblør jeg (rd 10/11) orker ikke ta en test engang... :(

krysser fingrene for deg iallefall!!!!!! hold meg oppdatert

Blør såpass mye at jeg regner med at det er mensen. Men sykepleierene sa det kunne være crinonen. Men jeg tviler på det. Men men. Får vente å se til mandag. Tok forresten en ekstra test idag, den og var positiv. Rart.

Så du må ikke gi opp helt ennå du heller.

Ble testen sterkere eller svakere i dag?

Jeg opplevde dette, men da ble testen bare svakere og svakere..så det var nok en kjemisk graviditet:( MEN om testen blir sterkere for hver dag er det virkelig håp:-) Såå spennende! Krysser fingrene for at dette går din vei!!

Frøken clear sier idag at jeg er gravid. 1 til 2 uker. Får ta en sånn stripe test imorgen å se om den blir sterkere.

Blir jo litt skeptisk når jeg har blødning. Men er mulig det ikke er fersk farge.

Annonse

Oi, men det høres da lovende ut!! På 3. dag var testen min negativ, så der var det ingen tvil.....men du tester jo positivt enda, til og med på digital! Dette må være veldig spennende og nervepirrende....krysser alt for deg! Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...