Gå til innhold

mannen min bruker ikke boxer, nekter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slitr litt, med noe jeg synes er kjempeflaut. Han nekter å bruke boxer, han går naken under buksen og han har en stor dings, og jeg har synes det er helt ok framtil nå liksom, begynner å merke det r litt slitsomt, jeg kan ikke spøke med ham om noe seksuelt uten at han får stå, og det SYYNES, Som da vi var på flytur hr om dagen, spøkte om at jeg kunne gi ham en blowjob og da var plutselig hans store dings megasynlig, bl såååå flau::(

Skrevet

Så fikk jeg meg en god latter på morgenkvisten hi hi hi Sorry

Skrevet

Hvis du går truseløs under skjørtet så passer dere jo som hånd i hanske. .

Skrevet

Huff, da må han vel bytte bukse annenhver dag omtrent?

Skrevet

Han må bytte bukse hver dag! Noe annet er kjempeekkelt!

Skrevet

Ha-ha! Måtte le litt.

Men æsj altså, beklager men jeg fikk inntrykk at han er en kvalming. Så for meg en slesk type. Gjerne a la oppknappet skjorte med hårete bryst og et eller annet kjede hengende i i skjorteåpningen. Sikkert ganske kort bølgete hår med masse gele i.

Blaaah. Han har vel lyst til at alle skal se den dingsen hans da. Det er forresten uhygienisk å ikke bruke truse under buksa. Da må i så fall buksa vaskes hver dag, akkurat som en vil gjøre med en truse.

Skrevet

mulig du er sammen med eksen min, æsj, det er bare grisete og ikke skjønner jeg at det kan være behagelig. En jeans f.eks med knapper og sømmer må jo gnage noe seriøst på kuken. Fysj...

Skrevet

Og så er det fort gjort å få kjønnshår i glidelåsen (hvis han ikke er glattbarbert da).

Skrevet

He he, stakkars deg da. Men trøst deg med at ståpikk synes godt, boxer eller ei. Det er uansett flaut med mannfolk som ikke har litt styr på lystene sine.

Skrevet

Ståpikk synes veldig godt under dressbukse, hilsen hotellnattevakt;)

• 12 år senere...
Skrevet
Anonym bruker skrev (På 24.9.2010 den 9.47):

Jeg slitr litt, med noe jeg synes er kjempeflaut. Han nekter å bruke boxer, han går naken under buksen og han har en stor dings, og jeg har synes det er helt ok framtil nå liksom, begynner å merke det r litt slitsomt, jeg kan ikke spøke med ham om noe seksuelt uten at han får stå, og det SYYNES, Som da vi var på flytur hr om dagen, spøkte om at jeg kunne gi ham en blowjob og da var plutselig hans store dings megasynlig, bl såååå flau::(

Ok, du skal ikke være flau over det du skal være stolt av ha mann med fungerende ereksjon når den står synlig igjennom buksa..

Skrevet
Pils skrev (3 minutter siden):

Ok, du skal ikke være flau over det du skal være stolt av ha mann med fungerende ereksjon når den står synlig igjennom buksa..

Det er 13 år siden.

Anonymkode: 55a78...a60

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er 13 år siden.

Anonymkode: 55a78...a60

Ja, men kan være mange i den situasjonen som leser tråden så greit at dem ser at det ikke er farlig ha mann synlig penisform og veksling på ereksjon og ikke ereksjon form synlig  igjennom buksa ...  

Skrevet
Pils skrev (1 minutt siden):

Ja, men kan være mange i den situasjonen som leser tråden så greit at dem ser at det ikke er farlig ha mann synlig penisform og veksling på ereksjon og ikke ereksjon form synlig  igjennom buksa ...  

Nei, bare nei.

Anonymkode: b0f44...ed9

Skrevet
Pils skrev (4 timer siden):

Jeg har ikke ord for hvor creepy det er at du dytter opp gamle tråder som handler om peniser. Det lyser høyrehåndsarbeid lang vei 🤮

Anonymkode: 53e37...b49

• Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...