Gå til innhold

?SKRAVLETRÅD IKM UKE 42?

Hattifnatti & JuliRumpetrollet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter:)

Slenger meg på her da jeg også har IKM i uke 42. Hadde siste mens den 18 sept. og el rundt den 5 okt. Syklus er som regel på 30-31 dager, så regner med IKM er mandag eller tirsdag.. Skal i dobbel bursdagsfeiring på lørdag, men er veldig usikker på om jeg skal gå.. Det er jo dette med den hersens alkoholen, ville jo ikke tatt så mye som en slurk dersom vi skulle ha lykkes denne mnd.. men det er jo ingen som vet at vi prøver, så da har jeg jo et forklaringsproblem, hvorfor jeg ikke kan ta et lite glass vin engang... :/ men men, tenker ta en test lørdag uansett, selv om det kanskje er litt tidlig? Hva tror dere? Jeg blir nok ikke å drikke uansett, vil ikke ta noen sjanser..men da har jeg en god unnskyldning til tidligtest;) hehe

Er i 3.pp nå, og det skal en del til for at det klaffer for oss da sambo har fått påvist nedsatt fruktbarhet:( men det er ikke helt håpløst visst nok, så jeg krysser fingrene hver gang og håper det fins en ekstra sterk liten spire som klarer å kjempe seg helt frem:))

Lykke til alle sammen, hadde vært kos å fulgt hverandre videre, ALLE med en liten mageboer hver;))

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei alle sammen :))

Slenger meg likså godt på denne tråden jeg også!

Dette blir 2.pp for oss (hadde 3 pp helt i begynnelsen i år, men så bestemte vi oss for sommerbryllup og da venta vi heller til høsten) , og nå er vi veldig spent! :) Fikk mens rundt 20.september og EL skulle etter planen dukke opp 4.okt. Så nå spørs det om det er full klaff!

Merket noe rosa utflod i trusa igår, og har så klart googla opp å i mente på dette symptomet...håper jo at det er en festeblødning :D

I likhet med *papilla* skal vi også i åremålsdag denne helgen, og etter gårsdagens oppdagelser er jeg litt i tvil om dette alkoholkonsumet:/ går i verste fall til innkjøp av en alkoholfri rødvin..fint forkledd. Ingen som vet vi prøver, og det er jo ikke så kult å bli "ferska" med det samme! :P

Har IKM på mandag, så jeg kommer nok til å brenne av noen tester innen den tid! :))) men helt sikker kan man jo ikke være...

Ønsker dere alle lykke til med prøvingen :D håper vi sees igjen på 1.termin alle som en ;))

Skrevet

Nå nærmer det eg uken vår damer!! Vi burde vel snart ha laget en IKM liste...kanskje jeg skulle gjøre det da;)

Skrevet

Jeg og mannen er inne i pp nr.3 med ekte prøving nå, og pp nr. 8 hvor vi ikke prøvde, men heller ikke var forsiktige. Jeg har syklus som en klokke, men allikevel skjer det ingenting. For to år siden ble jeg gravid, men mistet etter 8 uker. Nå har jeg blitt så redd for at jeg ikke skal bli gravid igjen. jeg prøver å slappe av og ikke tenke så mye på det, men i vil jo så gjerne lykkes med å bli gravid(e). Så resultatet er at jeg tenker på det hele tiden. Og tiden frem mot IKM går såååå sakte. Jeg krysser fingrene for at vi lykkes denne måneden, utolmodig som jeg er vil jeg hales at ting skal skje akkurat nå!

Skrevet

Hmm...

Er vel selvfölgelig spent denne måneden også.

Men sist måned trodde jeg at jeg hadde blitt uplanlagt gravid, fordi jeg hadde så mye jeg oppfattet som graviditets-symptomer (kvalm, vondt i magen mm).

Denne måneden er vår förste pröveperiode.

Hadde sex rundt og på eggelösningsdagen og håper jo det ble klaff.

Men på grunn av at samboeren min har blitt syk (egentlig värt syk og hatt masse vondt i flere uker nå), og jeg ikke kjenner meg på topp, så har det liksom tatt vekk litt av spenningen.

Kanskje derfor jeg ikke merker noenting heller? Enten er jeg jo ikke gravid, eller så har jeg bare hodet fullt av andre tanker, så jeg kjenner ikke etter. Men kanskje like greit? Så går ikke tiden så sakte ihvertfall.

Men jo, jeg håper... :)

Skrevet

Treeeeig jeg da:) Er egentlig sånn "hobbyleser" av forum jeg. Bare snapper opp det som måtte være interessant for meg. Men nå er vi endelig i gang med prøvingen her i gården. Sluttet med ppiller i august, samtidig startet jeg med folat. Har IKM søndag 24 oktober. Aner ikke hva jeg kjenner etter, siden dette er første gang :) Noen som har noe tips på tiiidlige symtomer eller?? :) Er bare ca 5 dager siden EL. Er det i det hele tatt mulig å merke noe nå?

Skrevet

Vi er i pp12 (hvis jeg har telt riktig) Har ikke hatt noen EL-smerter denne gangen, men i følge kalenderen skal det ha vært 4 okt. Har aldri slått ut på tester, mn har fått konstatert EL hos legen. IKM er da på mandag (forhåpentligvis ikke:-)

Skrevet

Flere med symptomer?

Jeg tror med ganske stor sikkerhet at jeg er gravid. Har fått navlebrokk, så det er symptomet mitt.

Gleder meg til å teste neste uke.

Skrevet

er det noen av dere som har erfaring med festesmerter? noen som kan beskrive dette? egget fester seg etter ca en uke etter befruktning, leste jeg en plass. og igår kjente jeg en intens "stikking" nederst i mage-regionen. spent på om det kan være lille frø.. :)

Skrevet

Rosa utflod? En uke etter antatt EL og godt over en uke før antatt IKM... Noen som vil tro noe om det da? Kan det være en slags festeblødning?

Skrevet

noen som har testet positivt enda??? gruer meg til å teste denne uken, blir så skuffet hvis dn blir negativ.... har noen symptomer som mensmurringer, litt vonde bryster, trøtt osv men kan jo bare være pms også.... ikm på fredag!!!

håpe vi alle tester POSITIVT!!! LYKKE TIL!!!

Skrevet

Jeg fikk ømme pupper 6 DPO/7 DPO, veldig lite murringer, kun svake antydninger i dag og i går. Antydning til skygge på test i dag??? Er usikker, får ta ny i morgen. Lykke til alle sammen!!!

Skrevet

Mannen min var i militæret når jeg hadde el, så jeg får bare sette meg ned å vente på den j...... tanta:-( Har blitt spådd to ganger at det skal klaffe i januar, jeg håper så inderlig at det går bra...

Skrevet

Testa lørdag med negativt resultat:( IKM idag, men ingen tante, pleier som regel kjenne det i kroppen når tanta er i anmarsj.. Håper bare det var for tidlig å teste på lørdag, krysser fingrene for alle sammen!! :))

Skrevet

Gikk dårlig for meg! Fikk TR på lørdag istede for idag som var IKM. Får kjøre på 3 pp nå, og håpe på det beste! neste eggløsning er 28 oktober! Lykke til dere andre med testing og forhåpentligvis positiv test! Jeg vandrer videre til IKM uke 45!

Skrevet

IKM i dag etter p-pille syklusen.. ikke fått mens i dag iallefall..

Er utrolig spent nå..skal teste onsdag eller torsdag om ikke tr kommer før det..

Skrevet

Har ikke ikm før på søndag, synes ventetiden er laaang, men har motet oppe:)

Kjenner ingen symptomer, kun de vanlige PMS-symptonene som jeg har lært meg og kjenne iløpet av pp: Oppblåst mage, halsbrann og ømme brystvorter.

Hvordan går det med dere jenter??

Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~
Skrevet

Tror jeg fikk mensen idag..:( Fikk litt blod på papiret.. Og har mensmurringer.... 5 dager før IKM!!! :,(

huff...

Skrevet

~¤Pcos dama vil ha spire¤~

Så kjedelig:/ Så du hadde lagt ut bilde av noe jeg ville sagt var en positiv test, men kan visst ikke helt stole på de billigtestene;(

Ønsker deg uansett masse lykke til videre med neste pp!!

Skrevet

Venter å venter på tr.. flere som har sluttet på pilla nylig? Jeg har ikke fått vanlig mensen enda,men Ikm var i går etter 28 dagers syklus. Hadde en bortfallsblødning ca 20 sept etter p-pille slutt. Skal teste på torsdag om ikke tr kommer...føles ikke sånn... spent !

Skrevet

Jeg har hatt presis 28 dagers syklus fra den dagen jeg fikk mensen, hely fra første mens som 11-åring. MEN jeg har IKM på søndag som kommer og fikk sjokk da jeg var på do ista, litt brunt i trusa + masse rødt på papiret. Kan det være mensen som PLUTSELIG har bestemt seg for å komme 5 dager før tida? Og, er dette vanlig?? Depper her nå jeg...

Hilsen ei som hadde alt for store forhåpninger på at det skulle klaffe på første forsøk....

Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~
Skrevet

Jeg fikk også mensen idag:( fem dager før tia..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...