Hattifnatti & JuliRumpetrollet Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Hei alle prøvere! Starter en tidlig tråd for de som venter IKM uke 42 Jeg fikk mens onsdag 22. sept og venter EL rundt den 6.-7. oktober. Er inni 3 pp og håper spira sitter denne gang:) Sluttet på pilla 18. juli så kroppen burde begynne og komme på rett kjør nå. Hva med deg? Hvilken pp er du i og når forventer du EL? Blir spennende å lese og følge med på dere:)
Blacktower Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Hei hei! Hører til her jeg også. El 4 okt og ikm 18 okt. Har ganske stabil syklus på 30 dager. Er i 2 pp. Fint med en skravletråd, da går tida fortere:)
LilleFru Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Da kan jeg konstatere mens 25. sept, da blir el ca 10-11 okt. vi er i 1.pp, men håpte igrunn at Liten allerede var på vei...
nr2snart? Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Hei! Jeg har antagelig el i neste uke. Dette er 3 pp. Så akkurat det samme som deg Hattifnatti. Håper det funker denne gangen, tiden går så saaaaakte. Denne mnd skal jeg teste med sånne el tester for å sjekke ut, men når bør man begynne med det? (i syklusen)
snuppo Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 hallo, jeg er ny, slutta på p.pillene den 22, fikk mensen den 27,...så skal vel ha eggløsning rundt den 11? når burde jeg begynne å sjekke når jeg har eggløsning? har kjøpt tester
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 28. september 2010 #6 Skrevet 28. september 2010 Halloo!!!! Jeg har hatt den merkeligste syklus sist, og fikk mensen en uke FØR ikm faktisk. Så da er jeg i 2 pp, venter EL ca rundt 4-5 oktober! Bruker EL-tester denne måneden, så det blir spennende! Håper ikke denne syklusen klusser det til med spotting og blødning i 13 dager MIDT i syklus! hehe....
lille frø, mor til to Skrevet 29. september 2010 #7 Skrevet 29. september 2010 Jeg fikk TA 23. sept og venter EL ca 6-7 okt. 1 pp. Har ei jente på 10 mnd, så jeg lurer på om det er litt for tidlig kanskje?
Hattifnatti & JuliRumpetrollet Skrevet 30. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. september 2010 Hei nr2snart Enig i at tiden går aaaltfor tregt, men det er vel sånn det er og vente på noe bra Når det gjelder EL-tester så kommer det litt ann på hvor lang syklus du har. Men her er link til en forklaring og en oversikt: http://www.billige-tester.no/artikler/eggløsningstest-hvornar-skal-jeg-teste http://www.billige-tester.no/vejl/NO_A5_LH_strip_220210.pdf Håper det er til hjelp
Hattifnatti & JuliRumpetrollet Skrevet 30. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 30. september 2010 Det kommer litt ann på hvor lang syklus du har, men hvis vi tar utgangspunkt i en 28-dagers syklus burde du begynne og teste den rundt den 9. oktober Masse lykke til!
Mamsen med to små *fødeklar* Skrevet 30. september 2010 #10 Skrevet 30. september 2010 Signer inn her (tror jeg..) Fjernet spiralen på tirdag og tror jeg hadde TR på besøk 22. sept (litt usikker siden jeg har blødd svært lite med spiralen..) Men hvis dette stemmer skal jeg ha EL 4-5 sept. Har allerede begynt med EL tester. Litt tidlig, men er litt kontrollfreak og livredd for å gå glipp av den. Så dette er altså 1 pp, har to fra før som satt på første forsøk begge to, he, he. Håper jo denne også gjør det. Gynekologen sa imidletid st jeg ikke måtte tenke så mye på det, da slike ting er hormonelle og kan bli vanskeligere jo mer du tenker, jaaa, for det er jo lett da, hmrf.
LilleFru Skrevet 1. oktober 2010 #11 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg og smågulla stikker på en liten høstferie idag, men når vi er tilbake skal nok mannen bli passe fornøyd - tipper vi skal leke sammen ganske mye i tida fremover Tror forresten at jeg har hatt en SA i stedet for mensen denne gangen, siden jeg følte meg veldig gravid forrige måned, og mensen har vært helt annerledes Velvel, bedre lykke neste gang, og vi går for julibarn <3
Blacktower Skrevet 2. oktober 2010 #12 Skrevet 2. oktober 2010 EL nærmer seg for meg nå=) Har begynt å kjenne murringer og har el slim. Må hoppe til sengs så ofte som mulig nå=).
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 2. oktober 2010 #13 Skrevet 2. oktober 2010 Tror det begynner å nærme seg EL her og Her er det bare å kjøre på
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 2. oktober 2010 #14 Skrevet 2. oktober 2010 Hei:) Jeg fikk mensen 25.september for første gang siden fødsel i august ifjor..gått på cerazette hittil.sluttet på de en liten stund før jeg fikk mensen nå...dette blir altså første pp... Så da skal vel EL komme rundt 8-9 oktober,altså neste helg og IKM i slutten av uke 42. Brukte en stund på nr 1,snakker år her;.så er spent på hvordan det går denne gangen...men håper selvfølgelig at det vil gå fortere nå Jeg skulle egentlig begynne på pergo tabletter forrige gang,hadde vært og henta de på apoteket og greier, men rakk faktisk ikke å begynne på de før jeg ble gravid:) rart at det plutselig gikk,men glad:) Lille gutt er også født 3 mnd for tidlig,så det er også noe jeg tenker mye på..tenk om det skjer igjen,men denne gangen vil jeg jo da eventuelt være forbredt på hvordan det er.. Blir spennende å følge med dere andre også!
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 3. oktober 2010 #15 Skrevet 3. oktober 2010 Positiv EL-test i kveld første gang jeg prøver tester, så ble en del glad at kroppen er i rute i følge syklus EL på gang hos dere andre eller?
Mamsen med to små *fødeklar* Skrevet 3. oktober 2010 #16 Skrevet 3. oktober 2010 Testet EL i dag tidlig, men ingen tegn her nei... Håper, håper det kommer i morgen... Lykke til da;-)
LilleFru Skrevet 4. oktober 2010 #17 Skrevet 4. oktober 2010 gleeeder meg til å komme hjem til gubben etter ferie - og lage barn i morgo i morgo
Ultra Skrevet 4. oktober 2010 #18 Skrevet 4. oktober 2010 Hei Jeg er ny her inne prøver for første gang! Tror det er ikm i uke 42, så jeg hang meg på her, men er usikker på lengden av syklusen min. Fikk mens 25 sept, første gang etter slutt på Cerazette 28/8. Dette skal bli spennende <3
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 4. oktober 2010 #19 Skrevet 4. oktober 2010 Kjekt at folk henger seg på. Velkommen inn her, Ultra!
katie77 Skrevet 4. oktober 2010 #20 Skrevet 4. oktober 2010 Hei.. Da slenger jeg meg på denne tråden. Har El rundt 6-7 okt jeg også. Vi er også inne i 3pp. Krysser fingrene nå!
Hattifnatti & JuliRumpetrollet Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #21 Skrevet 5. oktober 2010 Velkommen Katie77!
Hattifnatti & JuliRumpetrollet Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #22 Skrevet 5. oktober 2010 Da flyr EL-strimlene her. Litt usikker på hvordan jeg skal tolke disse billigstrimlene, blir jo skyggestrek bare jeg puster på dem... Testet på søndag og fikk da en mellomsvak strek, som jeg ikke tolket positiv. Testet igjen i går rundt samme tid og da var den enda svakere, tok en senere på kvelden og den var, om mulig, eenda svakere igjen. Kanskje jeg missa EL denne gang?? Usikker på syklusen min, da den er litt ustabil..
Mamsen med to små *fødeklar* Skrevet 5. oktober 2010 #23 Skrevet 5. oktober 2010 Fortsatt ingen EL her heller. Nå må jeg kjøpe nye EL tester for har brukt opp de syv i CB pakken. Noen som vet om det er mulig å bare kjøpe nye strimler til den digitale dingsen? Trenger jo ikke en til av den..
juli2011spire:) Skrevet 5. oktober 2010 #24 Skrevet 5. oktober 2010 Melder meg inn her jeg også :-) el i dag :-) har hatt veldig ustabil syklus over lengre tid, men har i tre uker nå gått til akupunktur og jammen kom ikke el på dagen som om jeg skulle ha 28dagers syklus :-) blir spennende om ett par uker og se om det har skjedd noe ;-) vi har noen spennende og morsomme uker foran oss jenter :-)
malingus Skrevet 6. oktober 2010 #25 Skrevet 6. oktober 2010 Hei! Da er jeg virkelig prøver for første gang i mitt liv! Yey! Lurte på om jeg var blitt uplanlagt gravid nå før siste mens, men det var altså ikke tilfellet. Så nå har jeg og min fine samboer bestemt å sette i gang med prøvingen. Spennende! Vet jo ikke sikkert hvor lang syklus jeg har, men er den vanlig så skal jeg ha el 7-8 -altså i morra eller fredag. Og håper da selvfølgelig at mensen ikke kommer den 22 okt. Har bursdag den 14, så hadde jo vært den beste gaven! Så fra og med i dag blir det sengekos minst en gang daglig! Så får vi bare krysse fingrene for at alt klaffer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå