Gå til innhold

Mange på overtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg på overtid. Har ikke antydning til rier, så tar vel noen dager ennå. Men pluttselig skjer det. Får nyte dagene som er igjen med ei bok, litt scrapping og pleie meg selv. Føler det meste er klart nå, så nå må babyen bare komme:-) Er heldigvis ikke like utålmodig nå som med første baby, da var ventetiden virkelig lang! Lykke til jenter :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 dager paa overtid med nummer 3.. sliten naa.. Vaert oppe siden 4 med mens murringer, men naa har de stoppet.

Lykke til deg ogsaa:-)

Skrevet

Da er det sikkert like før for deg. Så spennende:-) Du får legge deg å hvile litt slik at du får litt mer søvn. Det trenger vi i disse dager:-) Jeg føler meg ganske opplagt fortiden, og det er godt. Selv om mitt første barn stort sett våkner før kl 6.

Skrevet

Overtid som i passert termin? :)

I så fall så har jeg også passert for 2 dager siden (passerte menstermin for 11 dager siden)!

Jeg synes det begynner å bli tungt å vente... Aller mest fordi jeg har hatt masse murring og kynnere som er sterke og regelmessige og som dabber av, og jeg blir sliten av å håpe/tro at nå er det endelig noe på gang, men så er det ikke det likevel... Med førstemann så var sterke kynnere som ble regelmessige tegnet på at fødselen var NÆR, hadde bare dette i to dager før da, mens nå har jeg gått i 2 uker! :P Og særlig i går kveld og natt var det masse vonde tak, og det er så skuffende at de har dabbet av i formiddag...

*klage, klage*

Så jeg synes ikke egentlig det er kjedelig å vente, men det er tungt når en tror det er noe på gang, og så er det ikke det likevel...

Skrevet

8 dager over. Begynner å innfinne meg med det, men er "litt" utålmodig da:)

Skrevet

Jeg er 8 dager over ULterminen. Kan godt skje noe nå!

Men har absolutt ingen tegn på at det nermer seg. Med de to første merket jeg heller ingen ting før plutselig vannavgang, og da startet riene kort tid etter. Trøster meg med at det kan jo kanskje være nært forestående likevel da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...