Gå til innhold

Hvor mange dager igjen fredag 24.09.10?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det 8 dager siden min termin. Har hatt kynnere hver kveld i mange uker, men de siste par dagene har alle tegn vært borte. Så om noen har tålmodighet å selge så betaler jeg godt for her er det helt fritt!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har 67 dager igjen!! Jeg MÅ være tålmodig :P hehe

Skrevet

11 dager...

Nå har jeg begynt og lengte veeeeldig etter lillegutt kjenner jeg... <3

Skrevet

Er også 8 dager over i dag! :S

Går egentlig greit. Men merker at jeg kjenner mye etter tegn nå. Er heldigvis i fin form!

Skrevet

Har 30 dager igjen i dag! :) Er utålmodig allerede, men kjenner også at jeg ikke er klar heeeelt enda! Spennende tid nå, hvor alt kan skje når som helst :))

Skrevet

40 dager igjen og høygravid idag weeeeeeee;)

Skrevet

23 dager. Tiden flyr. Føler meg ikke helt klar enda......

Ca en uke før termin tenker jeg at jeg er klar som bare det :)

Skrevet

0 dager igjenn!! Termin i dag og ingen tegn på fødsel...

Det var den fullmånen liksom :P

Skrevet

23 dagar kvar för mig. Längtar längtar längtar efter min lilla flicka!

Skrevet

24 dager.... :-D

Og er avogtil veldig klar,.og avogtil full av "panikk" for det som skal skje. ;)

Skrevet

Fullmånen sviktet meg helt i går, så her sitter jeg med 13 dager til ul termin og 8 dager til mens termin...

Skrevet

24 dager til termin :) snart "fødeklar" nå.... heheheh (selv om det har jeg igrunn vært en stund, mentalt....)

Skrevet

9 dager igjen, men tenker hele tiden at jeg går over termin. Så max 23 dager igjen da :-D puuhh

Skrevet

2 dager over ULtermin... *sukk* 11 dager over menstermin... Sist fødte jeg på ULtermin, 6 dager etter menstermin...

*KOM, baby!!*

Skrevet

46 dager igjen her .Må si jeg misunner dere som har langt mindre igjen. og til dere som går over -> den som venter på noe godt venter ikke forgjeves... :) Lykke til (:

Skrevet

Jeg har 47 dager igjen :)

Skrevet

79 dager igjen her heldigvis. Er på ingen måte klar for en ny fødsel enda. Bare 19 mnd siden sist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...