Gå til innhold

47 år og positiv test...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eg sitter her med ein positiv graviditetstest, og er litt forvirra.

Fekk beskjed for eit par år sidan, at eg hadde fått tette eggstokker etter ein kraftig infeksjon i kroppen.

Etter den beskjeden så har eg ikkje brukt noko form for prevensjon, pga eg var jo steril.

Og her sitter eg nygravert og som sagt forvirra.

Har litt vanskeligheter med å tenkje klart, ka gjer eg no.

Fortsetter under...

Først og fremst vil jeg si: GRATULERER!

Selv er jeg 44 år og førstegangsgravid. Hadde vel gitt opp håpet etter å ha forsøkt noen år, men plutselig gitt... vi gleder oss masse (mannen min har 3 barn fra før så han vet hva han går til!).

Du får la det synke inn over deg og finne ut om du/dere er klar for dette. Det er jo et stort "under" egentlig :) (uten religiøse overtoner som sådan) :))

Gratulerer så massssse:-) Bi så bra vet du når du har vendt dæ til tanken. Æ e 41,bi 42 før spiren blir født,og vi glede oss. Er mye kvalm og kaster opp,men tenker at det e bare normalt.

Ønske dæ masse lykke til videre,og håper dokker vil beholde barnet da.

Klem fra mæ:-)

Fantastisk....Dette er jo helt utrolig. Klart du må ta imot dette barnet. Jeg er 46, å lurer på om jeg skal gå for en 4 mann. Fikk sistemann da jeg var 44. Ikke tenk på dette. Nyt hver dag. Plutselig har du nurket i armene dine.

For en flott start på helgen...

Lykke til.

Annonse

Var til legen idag, så no er det 100% sikkert at eg er gravid, og eg er begynt å venne meg til tanken om å ha eit barn til i huset.

Min yngste begynte på skulen i høst, og plutselig no skal eg få ein baby i huset igjen. Spennende men litt skremmend og.

Tankene som fyk igjennom hodet mitt no er, kortid tar man Duotest og fostervannsprøve, eg tenkjer at det er vel litt lurt å ta i min alder, eller ka har dere gjort?

.

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fantastisk, gratulerer. Slike nyheter gir håp for sånne som meg!!

Skulle ønske jeg stod i dine sko, nyt tiden og den velsignelsen du har fått. Er ikke kristen, men anser det som en sann velsignelse å få et barn.

Nok en gang, GRATULERER OG HURRA!!

Hei igjen!

Min yngste skal begynne på skola neste år når nurket er født. Bi koselig å gå hjemme å kose seg bare oss to ja. Men nok om det. Du lure på når man tar DUO-test og fostervannsprøve. Det er fra uke 11-13. Jeg skal ta DUO-test i uke 13 om 2 uker,men fostervannsprøve vil jeg ikke ta. De ser nesten alt på en DUO-test sa fastlegen min,så det måtte jeg avgjøre selv. Skal også på tidlig ultralyd samme dag,både gleder og gruer meg til det. Men det vil vel helst gå bra,skal ha med veninne. Har ikke fått noen mage enda,enn du?? Er litt glemsk,husker ikke når den kom med forrige mann.

Men vi må glede oss over det som skjer selv om det e veldig slitsomt nå. Jeg har sånne humørsvingninger at jeg kjefter og smeller til tider og skriker for ingenting.

Lykke til videre.

Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...