nissi32 Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Hadde sex i natt å etterpå kom det noe som lignet brunt flytende litt tykkere en vann ut, fikk veldig mange vonde kynnere muring i ryggen nå å kastet opp når jeg sto opp kan dette være startn på noe tro?? jordmora jeg går til hadde kontroll til i går trodde ikke jeg kom til å gå til tremin, fødte en sønn for et år siden så det kan vel bli litt tidligere da må også nevne at dette er barn nr 6
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Kan jo høres litt ut som noe er på gang, du får vel bare se det an litt utover formiddagen Håper det skjer noe da! Hvor mange uker er du forresten? Barn nr. 6 ja! Da kjenner du vel fort om det er the real deal da Lykke til uansett
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 kom det i utflod-mengde eller kommer det fortsatt noe? For når vannet mitt gikk for flere år siden, så var det sånn--- det viste seg at det var forurenset vann. men det var vanskelig å konstantere hva det var! men uansett så er det starten på noe. kan også være slimproppen med tegningsblødning. så morro! Lykke til
nissi32 Skrevet 24. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2010 Er i uke 37 ja skulle tro man viste sikkert etter så mange ganger å jeg var sikker i natt men ikke nå lenger er litt utilpass å øm både bak å i underliv kommer ingen ting ut nå så er så usikker gikk veldig fort med siste mann å ikke spesielt vonde rier men forskjellen nå å da er at da kom de i ett nåå er de vondere å kommer mere skjeldn hmm blir vel en dag hjemme dette tror ikke jeg skal noen steder i dag nei:)) annen enn til føden da:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå