Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex i natt å etterpå kom det noe som lignet brunt flytende litt tykkere en vann ut, fikk veldig mange vonde kynnere muring i ryggen nå å kastet opp når jeg sto opp kan dette være startn på noe tro?? jordmora jeg går til hadde kontroll til i går trodde ikke jeg kom til å gå til tremin, fødte en sønn for et år siden så det kan vel bli litt tidligere da må også nevne at dette er barn nr 6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo høres litt ut som noe er på gang, du får vel bare se det an litt utover formiddagen :) Håper det skjer noe da! Hvor mange uker er du forresten?

Barn nr. 6 ja! Da kjenner du vel fort om det er the real deal da ;) Lykke til uansett :)

Skrevet

kom det i utflod-mengde eller kommer det fortsatt noe?

For når vannet mitt gikk for flere år siden, så var det sånn--- det viste seg at det var forurenset vann. men det var vanskelig å konstantere hva det var!

men uansett så er det starten på noe. kan også være slimproppen med tegningsblødning. så morro! Lykke til

Skrevet

Er i uke 37 ja skulle tro man viste sikkert etter så mange ganger å jeg var sikker i natt men ikke nå lenger er litt utilpass å øm både bak å i underliv kommer ingen ting ut nå så er så usikker gikk veldig fort med siste mann å ikke spesielt vonde rier men forskjellen nå å da er at da kom de i ett nåå er de vondere å kommer mere skjeldn hmm blir vel en dag hjemme dette tror ikke jeg skal noen steder i dag nei:)) annen enn til føden da:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...