Gå til innhold

Fullmånen hjalp meg ingenting!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ååå jeg begynner å bli passe lei,er så spent på åssen den lille ser ut og om hun ligner på storebror..

hadde termin igår..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er uansett ikke veldig lenge igjen da :)

Tror alle kan skrive under på at den aller siste tiden rundt terminen virker lang og man føler seg litt lei.

Jeg er kjempespent på å se om tulla i magen er lik sin storesøster, håper det for hun var så snill og rolig som baby :)

Lykke til iallefall, det er ikke lenge til nå!

Skrevet

hjalp ikke noe for meg heller.. 2 dager igjen til termin nå...

Skrevet

Signerer denne...hadde sex i tillegg, to ganger. Men det førte bare til at jeg er sinnsykt øm oppi der i dag og så kom det litt slim, men det har det forsåvidt gjort i flere uker..

Skrevet

Hehe, månen hjalp ikke meg heller ;)

8 dager over nå....

Skrevet

Hjalp heller ikke noe her. 5 dager på overtid i dag!

Skrevet

Fikk ikke hjelp jeg heller, men jeg har og ennå 13 dager til ul termin og 8 dager til mens termin

Skrevet

Hjalp ingen ting her heller:(hadde termin i går.får prøve å spise grøt med masse kanel på i dag,men har ikke trua på det heller.lillegutt kommer når han kommer.hehe:)

Skrevet

Hadde regelmessige vonde tak i 4 timer i går/natt, som plutselig ikke ville være med meg lenger. De har dabbet HELT av og jeg sitter her kjempe skuffet :( Kan ikke noe skje snaaart?

7 dager til UL termin idag.

3 dager til mens. termin!

Skrevet

Jeg også - hele kvelden og utover natta hadde jeg regelmessige kynnere og masse murringer i magen, men på formiddagen i dag dabba det helt av :P Nokså skuffa, ja, hadde virkelig troa på at fødselen skal starte!! Får ut å gå meg en god tur nå... :)

2 dager over ULtermin nå, 11 dager over menstermin...

Skrevet

mange som er overtid nå ser jeg..vi får smøre oss med tålmodighet gitt..men plutselig kan det jo skje..det som er litt scary og tenkte på :)

Skrevet

Signerer den! Termin for 2 dager siden... Trodde virkelig det skulle skje før termin denne gangen...Grrrr.... Vi får bare prøve å smøre oss med tålmodighet!! Lykke til alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...