Gå til innhold

Hvilken vogn ville Dere valgt om det stod mellom EW sky og mountain buggy terrain?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hadde tatt den siste! definitivt! har vært kjempefornøyd med min,bare lovord..nå er jenta mi for stor,så den ender pent brukt på finn.no...nesten litt trist

Tja, ville valgt Sky av de to, da jeg ikke ville ha valgt terrain, fordi jeg ser ikke helt at det er noe poeng at man ikke skal ha muligheten til å låse opp fronthjulet, da kan man like gjerne ha en 4-hjuling ;)

men tror nok Qtro er et minst like godt valg som de her to ;)

Takker for svar:-)

Qtro vogna trodde jeg faktisk var større enn de andre sammenlagt..men nå har jeg kun sett de i annonser og da.. Sett litt på youtube om vogna. Er jo knæsj den:-) Tror jeg må ha en runde i babybutikker for å sjekke ut:-) Er den qtro vogna like stor i sittedelen som de andre? Var det den en kunne løfte fotbrettet på?

Huff...jeg er helt vogngal...mannen min synes jeg er klin gæærn..Men altså..denne vogngalskapen slutter jo når ongen er vokst fra vogna da:-))

Annonse

Helt klart MB Terrain fordi:

Den har håndbrems (veldig deilig om man går mye tur, etterhvert som barnet blir tyngre)

Den har enklere justering av ryggen (hater glidelåsene på EW)

Den har større hjul

MB har uslåelig kvalitet

Andrehåndsverdien er best på MB

Lang i ryggen, EW har kanskje like lang rygg, men kalesjen er lavere mot barnets hode.

Lakkert ramme som det ikke blir like lett riper i som EW`s aluminiumsramme. Jeg har en fem år gammel MB og den er nesten like hel ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...