Gå til innhold

Vil dere at jeg skal lese dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Chanette :)

Full fest rundt juletider her hehe, du har på deg en sånn party flosshatt som glinser :)

Får opp at du får en jente men tror ikke du blir gravid før i mars/april

Tror du skal se frem til den festen jeg, ser ut som den blir knall ;)

Hei Andrea :)

Lurer på om du får satt terminen tilbake litt :) og det er en gutt i magen din :)

Du er bare kjempelykkelig :) alt går helt fint ;)

Husk at jeg bare prøver litt her da, er ikke sikkert jeg treffer, men gi en tilbakemelding da ;)

Hei Tove :)

Jente får jeg opp her

3 barn, om du har det eller får det med denne er jeg litt usikker på. Ser gutt, jente og så denne, er litt usikker på om det er en jente til som virker litt voksen og ikke bor hjemme?

Får opp 8. april som termin jeg.

Ja som sagt så er jeg på prøvestadige her ;)

Annonse

Hei Linn

Fikk opp en veldig sorg her, ser jo på nicket ditt at du har mistet og, føler det veldig her, føler du er redd for å bli gravid igjen, du er redd alt skal skje en gang til. Du må prøve å slappe av for du er alt for annspent i forhold til å bli gravid.

Tror ikke du blir gravid før ut i åpril, du har litt å jobbe med før den tid, har du noen å snakke med? Du må få frigjort litt spenninger i kroppen din du.

Husk at jeg er på prøvestadige og at jeg er langt fra sikker på dette enda så ta det med en klype salt ;)

Heisann:)

Håper du har tid og lyst til å ta en titt på meg:)

Jeg vet jeg venter gutt, går i et risiko svangerskap her med termin 5 feb 11, men det blir keisersnitt, så jeg lurer jo veldig på om det ser bra ut og når ca han kommer:)

Vania 290474

Klem

Heii!

Mitt navn er Cecilia, min f.dato er 141290.

Jeg har ingen planer om å få barn, men er langt over IKM nå og ingen TR har dukket opp. Kan du se graviditet på meg nå? Hvis ikke, når tror du jeg blir gravid for første gang?

Håper på svar :)

Annonse

Tusen takk for svar Any1. Jeg har 4 gutter fra før og 3 av dem bor ikke hjemme lenger. Så endel stemte da. Hadde vært artig om æ får ei jente no da ja. Du må fortsette med dette og æ vil ønske dæ masse lykke til. Skal du ha barn nå selv og kanskje?

Hilsen Tove.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...