Gå til innhold

Starter på Synarela i morgen......! Andre? ( eller ca i nærheten?)

Anbefalte innlegg

...Og jeg må innrømme at jeg gruer meg litt!?....Leser om alt for mange bivirkninger...

Hadde vært godt med noen erfaringer på dette :)

Er den ekkel å ta?....

Jeg skal kjøre til et møte i morgen kl 0815, og skal ta første spray kl 0800. Det er ikke noe problem det? En annen ting som er upraktisk, er at det står at flasken skal så rett opp og ned. Det er jo ikke så lett da, dersom man farter mye?

Mange spørsmål her. Har ventet så lenge nå, så er nesten litt skremt av tanken om å faktisk sette i gang. Men er jo veldig klar også da! :0)

Fortsetter under...

Heisann SuperKlar86!

Jeg kommer hakk i hel, jeg starter å spraye på lørdag :)

Sprayen er ikke ekkel, smaker ikke så mye. Og ingen problem å kjøre rett etter heller.

Før når jeg har brukt sprayen, så har jeg hatt den i veska. Har gått helt fint det :)

Masse lykke til!! Og tvi tvi, for oss begge to :o)

Ikke bekymr deg - det går mye bedre enn du tenker på forhånd! Jeg har sprayet i 9 dager nå og har ikke merket noe til bivirkninger i det hele tatt.

Sprayen er ikke ekkel å ta og du kan kjøre bil rett etterpå uten noe problem. Jeg har hatt flasken i esken sin i vesken, den har ikke veltet hittil.

Mitt beste tips er at du setter alarm på mobilen sånn at du ikke glemmer når du skal spraye, det er fort gjort (selv om man tenker på det hele tiden!)

Hvor skal du ha forsøk? Vi holder til i Haugesund, skal ha uttak ca uke 42

Sprøyen var ikke så ille som jeg hadde trodd gitt! :0) Har sprøyet i 3 dager nå, og kjenner ikke noe. :) Eneste jeg er redd er om det "kommer nok" i hvert sprøy, men det gjør vell det :)

Jeg har fått planlagt uttak i uke 43 på fertilitetsklinikken i Porsgrunn. Starter på sprøytene 13 oktober.

Ja, jeg har lagt inn sprøyinga som fast varsling på mobilen, tror nok det er lurt :0)

Morsomt at det er andre her på samme tid, så kan vi følge litt med hverandre... Blir nok en del spenning framover vil jeg tro :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...