Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er veldig mange jenter som fødes i disse dager? eller er det bare jeg som legger bedre merke til det siden jeg selv venter jente?

Jeg så jo ikke alle de runde magene og barnevognene heller før jeg ble gravid, nå kan jeg finne på mer eller mindre bevisst å telle de jeg ser pr dag:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva, tenkte selv tanken tidligere i kveld, syns også det er mange jentefødsler i disse dager!

Vet ikke selv hva vi får, så kanskje det blir tut på oss da, siden jentene snart må være brukt opp, hehe;)

Skrevet

Jeg har ikke lagt merke til det - og jeg har gutt i vomma ;)

Skrevet

Rundt her er det gutte-boom :) Av 6 venninner så er det 5 gutter på vei :-) Også alle bekjente og venners venner så er det gutter. :-)

Skrevet

Rundt her er d definitivt gutteBOOM:-)

Skrevet

Nope...her er det guttene som dominerer. Av 10 venner blir det 3 jenter mot 7 gutter som er født/ventes i 2010...

Men - kanskje jeg igjen legger mer merke til småguttene siden jeg også venter gutt :)

Skrevet

Jente her etter to gutter som gleder seg til tulla kommer!

Skrevet

Jente her også hos meg....

Skrevet

Definitivt jenteboom. För ett par tre år sedan fick alla pojkar. Nu är det flickornas tur :)

Skrevet

Jeg skal selv ha gutt, men rundt meg er det virkelig en jenteboom for tida, ja ;-)))

Skrevet

Venter jente.. er i blandt 6 bekjente og kun 2 av oss venter jente.

Så i år tror jeg det er litt av hvert. men for noen år siden da sønnen min kom var det bare gutter overalt :-)

Skrevet

Jeg venter jente, men rundt meg plopper det ut gutter i fleng:)

Skrevet

Gutt her, etter 2 jenter! Rundt oss er de fleste i mål, så ingen å sammenlikne med..........

Skrevet

her er det gutteboom så det utgjevner seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...