Gå til innhold

Vi skal ut å reise og jeg trenger en trille...

Anbefalte innlegg

Vi reiser til Spania i høstferien og jeg skulle gjerne hatt en trille jeg kunne tatt med. Jeg har en Mountain Buggy, men ser ikke så lyst på å ta den med meg ned. Den er svart, og ser for meg at den eg veldig varm og at den vil bli stygg å sola. Jeg syns og det er riski å dra den med på flyet mht. tidligere opplevelser med vogn på fly...

Så, jeg skulle hatt meg en trille. Noen som har noen å anbefale? Det trenger ikke være noe voldsomme greier, eneste er at det må gå ann å legge den ned når jenta min skal sove.. Jeg er også interessert i å kjøpe om noen har en til salgs i Rogaland/Stavanger område. Jeg bor selv i Sola kommune.

Fortsetter under...

- En prampack vil kunne løse transportproblemet ditt av vogn på fly ;)

- Men, av triller som jeg kunne tenkt meg som "ferievogner" er vel blant annet:

* Bugaboo Bee (+)

* TFK buggster S

* MacLaren Teckno

* Emmaljunga Scooter

* Titanium Breeze

* Bebe Comfort Loola

* Maxi Cosi Mila

Vi har selv hatt med Brio Go til Kanariøyene og andre ferieturer, og må si den er perfekt til det. Selv om den er svart ;) Den har tålt flyturer og solen veldig godt :)

Jeg har en Quinny zapp som reisetrille. Ulempen er at den ikke kan legges ned i det hele tatt, fordelen er at den er så liten at den går som håndbagasje i fly. Har hørt rykter om at det kommer en variant som har (tilnærmet?) full liggestilling. Den jeg har koster ca 2000, den med liggestilling som jeg bare har hørt om vet jeg ikke.

Naboen har en Carena, den har full liggestilling og koster under 1000 lappen. De er kjempefonøyd, men jeg syns ikke trilleegenskapene er gode, rister og vanskelig å svinge. Ellers er nok bugaboo bee en super trille,men den er DYR!

Vi har en Disney paraplytrille som har vært med på hvertfall 7 sydenturer, den er god å ligge i og god plass under i tillegg...perfekt ferievogn! Får kjøpt den på Jysk mener jeg...

jeg er ikke så opptatt av at det skal være flotte og dyre merker når man bare skal bruke de noen få ganger da....

Vi har en Mac Laren teckno XT. Den har vært verden over og har nesten ikke en skramme. Du får kjøpt vognbag til den og det anbefaler jeg for der har du også plass til bleier, sko og andre småting som tar mye plass i kofferten :-)

Den kan legges helt ned og "skyggen"( kommer ikke på hva det heter i farten) kan du dra helt ned til bena til ungen slik at når ungen sover er han/hun godt skjermet for sol.

Og den er god å trille !!!

For oss har dette vært en kjær venn på alle våre turer hjennom 4 år. Og vi reiser ganske mye... :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...