linaa Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 3 uker etter eggløsning, mens mandag, men blødde ikke mye. ga seg på tirsdags kvelden, skikkeli uggen å kvalm i hele dag ? hadde skikkeli vondt på venstre side av magen eller underlivet når jeg hengte opp klær i sted ? gravid ? Men fikk neg test for en uke siden :/
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 jeg og! Blir gal av dette. Hele dag og hele gårsdagen.....Jeg har og blødd litt, men venter ikke mens før lørdag/søndag egentlig....Hm...
linaa Skrevet 24. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2010 jeg blødde bare litt , kan egentli ikke si det var mens.. for var ikke i nærheten en gang.. bare brun rosa utflod i hele 3 dager, skikkeli sulten , vondt i hue. stikkinger å mens murring nå i ei uke:O tenkte jeg skulle ta en test i dag. har sånn billig strimmel, tok en . men var bare en skarp rosa strek, men så såg samboeren min på den . å under der det står max på dem så var det en svak rosa strek ? men det var under den max streken. så vidt han flytta på den kanten å der var det en rosa strek.? men ? jeg mente de 2 strekene skulle komme siden av hverandre ?? noen som har fått det samme å likevel vært gravide ??
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 jeg har spottet i 10 dager, blødning i 3 dager. Idag er det ingenting. Like kvalm idag. Tok også en billigstrimmel idag. Den streken under plastikken der, skulle jeg ikke tro teller. Idag fikk jeg en skyggestrek ved siden av den sterke streken, jeg kan liksom SE hvor den andre skal være på en måte. Men tørr ikke tro på det, før ny test imorgen. Kan aldri vite om jeg ser syner eller ei Jeg har alltid hatt rosa farge under den plastikken.....men den forsvinner etter en halvtime eller no... Håper begge oss er gravide!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå