fjotteline Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 heisann. jeg prøvde i 2.5 år sist jeg ønsket og bli gravid og håper virkelig ikke jeg må det denne gangen også er 28 år. Jeg hadde nettopp betennelse på egg lederen og lurer på om dette kan føre til problemer nå i forhold til å bli gravid? måtte derfor ta den spiralen ut og vi valgte nå og ikke ta den inn igjen. Kan jeg liksom bli gravid fra dag 1 etter den er tatt ut?? er så redd det skal ta like lang tid nå... sist hadde jeg ikke eggløsning og kan dette være et problem for meg nå også??? eller trenger det ikke være det selv om jeg ikke hadde det sist gang? håper på svar fra noen:) takk
3barns-mamma <3 Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Hei Jeg anbefaler deg på det sterkeste å ta bidronning gele du får en type som heter Bidro på helsekost butikken Jeg slet like lenge som deg første gangen oxo, og har hatt spiral (kobber) hele tiden etterpå, har mistet i SA 8 ganger før jeg tok bidronning gele, og nå er jeg 22+1 uker ) Når du tar BD så forbedrer du eggene kjempe mye, og det gjør noe med livmoren som gjør at det fester seg bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå