floga har endelig fått spire Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Etter over 2 år med prøving er det endelig vår tur:) jeg er gravid:) woooooohooooooo:) Det er helt uvirkelig og ikke helt til å forstå egentlig. Vi har time til spesialist på sykehuset (utredning) om 14 dager, men den trenger vi ikke nå Har ikke hatt stabil syklus siden jeg slutten på pillen før 3 år siden. Den har variert fra 40 til 60 dager. Så det føles nesten som et lite mirakel, ble gravid på bryllupsreisen i Paris:) hadde IKM 23. August så ut av det blå så har syklusen min stabilisert seg og i dag lyste et blått kryss mot meg med en gang:) Jeg har ikke testet på mange månder men i de siste har jeg følt at noe var på gang, så da måtte jeg:)
SurreGuri Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Gratulerer!!! Så kjekt.. virkelig..husker selv hvor lykkelig jeg var med 1 mann, da hadde vi prøvd i et par år.. Lykke til videre i svangerskapet, håper det er min tur snart!
Snart e trekløvern i boks ♥♥♥ Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 Gratulere såååå mye! Har vel nåkka me det at man klare å slappe meir av sia dåkker visste at dåkker sku inn til utredning Har ett par vænnepar som skjedde det samme med Kos dæ masse og send litt lykkestøv til oss andre
monca*84*j12 Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 Ee Det Sant??????????????+ hurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Gratulerer! stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå