blåmeis:) Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 ..klarer rett og slett ikke å knekke av toppen på saltvannsampullene uten at det blir glassbiter overalt! Er det meningen den skal knekke ved den blå prikken, i bøyen under den blå prikken eller ved den røde eller blå streken? Noen som har noen tips til hvordan jeg får åpnet den uten å knuse den...? Helst litt kjapt... He he ;-)
MK73 Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Cluet er å bruke plastdingsen du fikk med, den som ser ut som en hette, og sette den på toppen og brekke toppen av raskt - i retning bort fra deg selv. Gjør det raskt og bestemt :-)
TanteTroll Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 Hvis ikke du fikk med en sånn plastdings; bruk litt tørkepapir rundt når du skal knekke slik at ikke du skjærer deg. Hold ampullen så du har den blå prikken mot deg. Plasser tommelen der, og knekk bakover. Lykke til!
TanteTroll Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 Forresten så har jeg 2 plastdingser. Send meg en pm hvis ikke du har fått, så kan jeg sende deg en:-) Ampullen skal forresten knekke i linja den har på "halsen."
blåmeis:) Skrevet 23. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2010 Tusen takk for svar. Snille dere er! Etter litt leiting nå fant jeg plastdingsene i bunnen av "sprøyteveska" Så satser på det går litt bedre i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå