Fru Hormonell Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Jeg satte inn et egg den 30 aug. Jeg testet positivt dagen før min testdag som var den 11 sep. (Quick response) Tok en test til på testdagen som også var positiv. 3-4 dager etter dette tok jeg en ny test clearblue som også var klart positiv. Klart blått kryss. Graviditeten var et faktum! Så gikk dagene..Hadde veldig ømme pupper og litt stikkninger osv. Mandag den 20 sep, våknet jeg at jeg blødde. Blødde mer og mer utover dagen. Fikk også krampeliknende smerter i magen. Tok hcg test hos legen samme dag og en på onsdag. Legen sa hcg på mandag var 5?????? og onsdag 0...Skjønner ingenting. Det burde vel vært høyere på mandag?? Testene slår vel ikke ut før på minimum 25, så noe høyere må jeg vel ha vært?? Er dette kjemisk, eller Ma? At barnet har dødd tildligere?? Noen som har opplevd liknende og senere gått igjennom et velykket svangerskap?? Er så lei meg nå, og jeg tror aldri at et egg vil feste seg skikkelig hos meg... Trodde jeg var gravid..hvordan skal jeg eventuelt stole på en positiv test en annen gang?Kommer aldri til å glede meg over positive tester mer;(((
Sarah70-har 2 gull Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Det heter kjemisk når egget streifer borti og du har hcg-utslag, men ikke hcg-stigning. Du har hatt stigning, men før man ser hjertebank kalles det bio-kjemisk. Etter hjertebank er det sa. Alt iflg. min professor på infertilitet. Veldig leit å høre at det ikke gikk! Håper du vil prøve igjen! Trøsteklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå