Oppnedx2 Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 .... på at vesla må finne seg ett nytt sted å sparke/slå, da jeg har fått ett stort blåmerke på magen hvor hun ALLTID treffer. Ømt og behagelig ja, men endelig fikk jeg medfølelse fra sambo :-p
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Auuu...hehehehe. Fint å få noe bevis for pappan ja hihi..
Noe vakkert i vente:) Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 Hahahaha Huff da, håper melidenhet fra mannen er next på agendaen ja
cadence Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 Hehe:) Har også fått et fysisk bevis på at jenta her er treffsikker på sin selvvalgte blink: blåmerke rett ved ribbeinet! Ikke rart jeg sutrer og gleder meg til lavere mage:S
Oppnedx2 Skrevet 24. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2010 Hehe, er litt artig å se hvilke kraft de har ! Men var jaggu godt å endelig få ett ekte "stakkars deg" , har på følelsen han tror jeg overdriver som regel siden det ikke er like lett å forklare hvordan det kjennes ut med en bokser inni magen :-p Huff, ribbens spark/slag er ikke noe godt! Lurer på om magen min har sunket for er lenge siden jeg har kjent noe så høyt oppe nå :s
3 søte jenter♥ Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 Går det virkelig an å få blåmerker av babyens spark?? Min sparker veldig hardt i takene. Men har aldri fått blåmerke. Har ikke tenkt på at det kan gå an en gang. Imponert over kraften til disse små! Venter nr tre nå. Syntes med alle tre at de er så sterke og livlige og sånn på slutten av svangerskapet. Samboeren min sier at han ser nesten for seg at babyen ler inni der og tenker masse. Men så er de jo helt puddinger når de kommer ut. Komisk, hehe.
Mathoka Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 Går det an??? Mini`n i magen min ligger hele tiden med den ene foten (eller noe) ut på høyre side, men han sparker ikke så hardt lenger, bare dytter veldig...
Oppnedx2 Skrevet 24. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2010 ja jeg har nå fått det hvertfall, og jeg vet om flere som har fått det! men sikkert mye som spiller inn. Hun har truffet det punkte hver eneste gang hun beveger seg, i ukesvis, har hatt så utrolig vondt og ømt der så venta bare på det :-p
Gjest Skrevet 24. september 2010 #9 Skrevet 24. september 2010 Har aldri hatt det selv (bank i bordet!!), men en venninne fikk faktisk BRUKKET nederste ribbenet av sin lille tass...
cadence Skrevet 24. september 2010 #11 Skrevet 24. september 2010 Kjenner flere jeg også som har endt opp med brudd i ribbein pga babyens aktiviteter, og frykter at jeg selv skal oppleve dette snart hvis bambina ikke flytter blinken sin...
3 søte jenter♥ Skrevet 24. september 2010 #12 Skrevet 24. september 2010 Tviler ikke på at det stemmer altså! Høres bare så utrolig ut... Litt Twilight liksom ,hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå