mayflower Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Det er veldig lenge siden jeg har vært inne på BIM. Har holdt meg unna for ikke å bli gal. Har ikke klart å bli gravid enda. Vi jobber med saken. I dag var jeg hos fastlegen min. Skulle egentlig tatt en celleprøve av livmorhalsveggen, men det fant vi ut at jeg hadde gjort for bare to år siden. Så da trenger jeg ikke ta det igjen før neste år. Men jeg hadde også tenkt til å snakke med henne om at vi ikke får til å bli gravide. Hun stilte egentlig veldig få spm. men sa at hun skulle henvise meg til en lege i SKI, for denne legen var visst flink på barnløshet. Jeg måtte også ta fire rør med blod. Den ene testen ville det ta ca to uker før jeg fikk svar og de andre ville jeg få svar på om ca tre dager. Regner med at det må bli over helga da, siden de teller vel ikke helga som virkedager. Vet ikke helt hva de blodprøvene var til men. Sikkert for å sjekke at alt var bra med meg sånn ellers tenker jeg. Da er det bare å vente på brev fra spesialisten da. Vet ikke hvor lang tid slikt tar jeg. Håper egentlig at jeg blir gravid før det kommer så langt. Det har jo skjedd med flere her inne, men spørs vel om jeg er så heldig når det ikke har skjedd noe til nå. Er vi ikke blitt gravide denne PP heller så vet vi jo nå at vi kommer til å få noen svar etterhvert. Det er deilig. Er 4 DPO i dag. Har IKM søndag 3. oktober. Tiden kan nesten ikke gå fort nok. Noen som har vært med på dette med henvisning før som vet hva vi kan vente oss?
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Hei! Du vil sannsynligvis få en grundigere sjekk, av blod, urin, gyn... Så vil din mann også måtte levere en sædprøve. Når dere har fått svar på alle prøvene, vil løpet bli lagt for videre behandling;) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå