Gå til innhold

Mountain Buggy urban jungle?

Anbefalte innlegg

Etter å egentlig ha planlagt å kjøpe MB swift, fant vi i dag ut at kanskje urban jungle er bedre. Den har større bag og større hjul, og virker generelt litt mer solid, da jeg synes swift nesten ser ut som en dukkevogn så liten som den er (med bag). Vi får baby i januar, så vi må ha en romslig bag med plass til vognpose.

Vi vil gjerne ha en av disse pga det er 3 hjul - megalett å trille og man kommer seg lett inn på buss/ i butikker etc, samt det er store hjul så den tåler snø og terreng.

Er det noen som har noen erfaringer? Ulemper/ fordeler med urban jungle?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142356698-mountain-buggy-urban-jungle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt både singel og duo (søskenvogn) i urban Jungle og er KJEMPEFORNØYD!. Eneste ulempe er at enkelvognen kan bli litt baktung (tendens til å tippe hvis stellevesken er blytung) akkurat i overgangen til sportsvogndelen siden babyen da er ganske lett... Er du obs på dette er det verdens beste vogn!

Nå skal jeg kjøpe en duo igjen da vi venter tvillinger!

elsker den vogna! bagen tror jeg nok blir like fort liten til babyen som på en rekke andre vogner,men sportsvogna er genial! stor handlekurv,lett å slå sammen,tar liten plass i bil,lett å trille både på asfalt og i terreng,og fin å se på også :)

har hatt denne til min datter,som nå begynner å bli for stor til den,så nå ender den nok med litt vemod,snart på finn.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...