Gå til innhold

Da har jeg vært på UL og det ble en overraskelse :)

Anbefalte innlegg

Gruet en del til UL i frykt for at noe skulle være galt,selv om ingenting kan tyde på det..Babyen var frisk og rask og var helt turbo inni magen:D

Både det ene og det andre viste at dette ble en jente,den kinesiske kalendern,ring i hår over magen,diverse kjerringråd.tiden for eggløsning vs samleie..meeeeen det blir en gutt:):):):):):):):):):) er såå gla:) søstra mi har tre jenter så jeg hadde skikklig lyst på gutt:) det var morro det :)

Mannen min ble som et lys han av stolthet da han fikk se den lille på skjermen :)Vart satt frem 3 dager på termin:)

Dette var en skikkeli bra dag:)

Han var så turbo at jordmora holdpå lenge for å få tatt de målene hun skulle,så vi fikk se og kose oss med han i nesten en halvtime :) det var morro det:)<3<3<3<3<3

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!! :)

Nei, disse kjerringrådene, kalendre og hva det nå er alt sammen er bare ren underholdning. Jeg fikk også erfare det denne gangen. Jeg hadde akkurat samme symptomer som da jeg gikk med jenta. Det har vært et så og si identisk svangerskap. Til og med hjertelyden har vært akkurat den samme. Men nå viser det seg altså at jeg skal ha en gutt. Blir kjempestas med en av hver:)

Kos deg videre med magen:)

Har du sett på den kinesiske kalendern da Marenpt87? eller prøvd ringen over magen ? prøv det å se hva de sier og så ser du på UL ka du får :)

Har litt løst å bestille slik en intelligender,test for og se om det blir gutt eller jente :) er 90% sikker :) har vært morro og sett hva den viste :)

ååå GRATULERER! jeg var selv på UL på tirsdag, og jeg venter gut, det er det jeg ønsket meg mest <3

alle mie venner ogfamilie har trodd gutt hele tiden, men diverse synske og "damer som aldri har gjettet feil før" sa alle jente...

men neida inni magen min er den en liten gutt, eller ike så liten større enn normalen :P hehe, ble satt frem halv uke ca, så i følge syklus er jeg 16+6 men er vel litt over 17 da i følge UL =)

nydelig å se lille tassen vinket til oss, og hikket hehe...

Annonse

Tusen takk Tirilgirl<3<3 :)

Jeg ble satt frem to dager så nå er jeg plutselig 150 dager igjenne :)og fra 18 +4 til 19 uker imorgen :) tiden går fort nå syns jeg .:)

ja han lå å vinket til oss også,puttet fingerene i munnen og var helt turbo,jordmora sleit med å få tatt målene :D morro:)

Ja jeg forsto det slik at hun måtte ha de målene for og se hvor lang jeg var på vei,vertfall hodemålet,tror kansje de målene på midjen og lårbenet for og se om det er unormaliteter også...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...