Tingeling26 Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Hei! jeg og min lille familie skal flytte til kongsberg om ca en mnd. Har en gutt på 5 mnd. Vi kjenner ingen der, og er interessert i å treffe andre som har små barn. Hvilke aktiviteter er det for babyer\ småbarn i byen? Andre tips vedr. Kongsberg mottas med stor takk! Gruer meg nemlig litt til dette...
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Hei:) har en sønn på 5,5mnd:) Bor ikke i kongsberg,men litt på nedsiden av Hokksund som er ca 15 min med bil unna Kongsberg sentrum:) Har du bil kunne vi møttes på senteret der og blitt kjent om du vil?! aldri kjekt og ikke kjenne noen når man flytter til et nytt sted:)
Sandy84 Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Hei hei:) Jeg har en sønn på 7,5mnd og vi bor i kongsberg. Som lille trille sier så er det aldri kjekt å ikke kjenne noen når man flytter til ett nytt sted:) Er med å treffes på stortorvet jeg også hvis dere vill:) Når flytter dere? Syns egentlig det er meget lite for småtassene her så er mye med venner med barn og slikt, eller turer overalt:)
Tingeling26 Skrevet 24. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2010 Å! så flott at det er noen der ute;) Nei, det er ikke så kjekt å ikke kjenne noen.. å trilleturer alene kan også bli kjedelig i lengden:) Vi flytter ca 20 oktober. vil veldig gjerne treffes! vi kan avtale nærmere når vi er på plass! Sandy84, når skal du tilbake på jobb? Jeg skal ha permisjon en stund til.. satser på å være i jobb igjen til ca sommeren..
Sandy84 Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Jeg skal begynne i jobb igjen over jul (selv om jeg ikke vill!!!!) men men.. frem til da er jeg veldig ledig:) Kan jeg spørre hvor dere skal flytte henne her i konsgberg ? sånn ca...
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 jeg skal ut i jobb igjen FØR jul! Det frister IHVERTFALL IKKE men må man så må man:/ men er ledig fram til det og hadde vært artig å treffes:)Håper jeg å får være med:( hihi
Tingeling26 Skrevet 27. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2010 klart du får være med lille trille og hu lille !! kjempekoselig å være fler! Vi flytter til ca næringsparken... hvor ca. bor du? Jeg skal så smått begynne i jobb i feb. mars.. men rekner ikke med det blir noe fast og fullt før til august. Da er jeg sikra barnehageplass ihvertfall. Håper jeg får ordna meg skikkelig vognpose før vi flytter, hører rykter om at det kan bli skikkelig kaldt i Kongsberg!! brrr...
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 27. september 2010 #8 Skrevet 27. september 2010 Kongsberg kan bli kaldt ja:) også er det et skikkelig snøhøl:P hvis det er utrygt og ser ut som om det kan begynne å snø her, så snør det garantert i kongsberg;) hehe Men det blir stas å møte nye mennesker:)
Sandy84 Skrevet 27. september 2010 #9 Skrevet 27. september 2010 signere deg der lille trille!!kongsberg er et snøhøl når det først begynner!! hehe.. kaldt også hvor flytter dere fra?? Vi bor på åsen, ikke såå langt når man tar den nye brua over, men BRATT:p men god trening:) Blir kos å møte litt nye folk:) Spurte jeg når dere skulle flytte? får lese tråden en gang til etterpå Jo fler og bedre på trilletur!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 28. september 2010 #10 Skrevet 28. september 2010 Vi flytter nok ikke til kongsberg med det første. Men er på flyttefot så om det dukker opp en flott leilighet der så sier vi ikke nei:) Men er moro med fler på trilletur ja:) og vi bor ikke så langt unna. nå er det jo like langt til kongsberg som ned til drammen sentrum. bor litt midt i mellom:)
Tingeling26 Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #11 Skrevet 24. oktober 2010 Hei damer! Da er vi rimelig greit plassert i Kongsberg!! endel esker i garasjen og endel møbler mangler, men absolutt på plass Tenker at det kunne vært kjekt og møtes til uka, om det passer dere? Onsdag kan jeg ikke.. tenkte å dra bort på "barnas hus" enten tirsdag eller torsdag.. Så en av de andre dagene, eller fredagen kunne passet meg Hvordan passer det for dere? Gleder meg til treffe andre småbarnsmødrer i by`n
Sandy84 Skrevet 24. oktober 2010 #12 Skrevet 24. oktober 2010 Hei hei! Så bra dere er på plass, flytta når det snødde her eller? til uka... kan ikke onsdag jeg heller.. hmmm..Fredag passer jo greit en tur på dagen, bursdag da faktisk:) Hihi... Barnas hus? litt teit spr, men hvor er det her i kongsberg a? hoho, godt kjent på hjemstedet mitt ja! Hva ville du gjort på Fredag? Tatt en tur på Stortorvet eller? Mon tro om damen mellom kongbserg og drammen joiner igjen????? vi får vel bare vente å se...
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 25. oktober 2010 #13 Skrevet 25. oktober 2010 I'm here! og vil gjerne være med:) (har bytta nick-het lille trille! Men kan ikke fredag;/ Kan vi ikke prøve på torsdag da?
Sandy84 Skrevet 25. oktober 2010 #14 Skrevet 25. oktober 2010 så bra du var der igjen Frøken Lykkelig:) Jeg kan på torsdag etter 12-13 tiden...
Tingeling26 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #15 Skrevet 25. oktober 2010 Så bra dere er med! Torsdag er perfekt! Akkuratt samme for meg, om vi trille, eller går på stortorget.. eller? Barnas Hus er vistnok "åpen barnehage" fra 0-6 år på tirsdager og torsdager, ligger i P A munchsgate...
Sandy84 Skrevet 25. oktober 2010 #16 Skrevet 25. oktober 2010 Stemmer, jeg går jo forbi der noen ganger, hehe.. sett så tomt ut at har aldri gått inn... Da sier vi Torsdag:)
Sandy84 Skrevet 26. oktober 2010 #18 Skrevet 26. oktober 2010 Etter 12 en gang for min del hvertfall.. Når passer det for alle her da? Og hva skal vi? Dere som ikke er her så ofte får bestemme dere:) er med på alt jeg!
Tingeling26 Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #19 Skrevet 26. oktober 2010 ok. kan vi ikke møtes utfor stortorget 12.30. Så kan vi se ann hvordan behovene er.. dersom barna sover, kan det jo være greit å rusle litt og skravle.. og er de våkne og kanskje har behov for mat, så er det jo lett å gå inn på kafè Skal vi møtes utenfor inngangen i gågata?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 26. oktober 2010 #20 Skrevet 26. oktober 2010 Det høres bra ut! Men er ikke helt sikker på om rekker til 1230. M spiser grøt 11-12(kommer ann på når han våkner og spiser frokost), men kan komme opp så fort han har spist grøt. Vi kan ikke si 1300 i steden?
Sandy84 Skrevet 26. oktober 2010 #21 Skrevet 26. oktober 2010 Hørtes supert ut:) Kl 13 utenfor stortovet... nydelen eller gamle delen som blir Meny eller gå gata? er jo så mange innganger blitt, hehe..
Tingeling26 Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #22 Skrevet 26. oktober 2010 kl. 13 er flott!! det var da fælt så vanskelig..,hehe. skal si kongsberg er jo DEN bra byen gågata er bra!
Sandy84 Skrevet 26. oktober 2010 #23 Skrevet 26. oktober 2010 Hehe, skakke være lett! Den er god, da sees vi alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå