Maja1982 Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Hei.. Er det noe sjangs jeg kan være gravid?? Jeg har testet etter el og vi "koste" oss rundt de tider. Skulle hatt IKM ca i går, den kom ikke. Har hatt ømme bryst, murringer og irritert den siste uken, noe jeg vanligvis får før jeg skal ha IKM. I dag når jeg tisset kom det litt rødt (minnimalt) på papiret, har ikke kommet noe siden. Tok en test nå (RFU) ikke morgenurin da, den viste negativ Noen andre som har hatt det likt som har vært gravide??
trollfrøkna Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 hmm, jeg har ikke vært gravid tidligere men er i 1. pp nå.... ikm var lørdag og jeg sitter her fortsatt uten noen mens eller en positiv test...aner ikke,men håper muligheten fortsatt er der da, samtidig som jeg egentlig ikke helt har trua... håper på at du har en spire da i hvert fall
Maja1982 Skrevet 23. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2010 Jeg også er i 1 pp.. Forrige mnd var jeg 2 uker over tiden, men da hadde jeg ikke disse symtomene.. og ikke prøvde vi heller, denne mnd har jeg jo symptomer tidligere.. men med min uflaks er det nok bare tanta som er på vei. Men man kan jo ikke alltid være like heldig første gang;) Så spennende med deg da, selv om det er hat å vente sånn.. Håper virkelig det er en spire der inne.. og holde meg oppdatert.. Noen andre med erfaring fra dette da??
trollfrøkna Skrevet 23. september 2010 #6 Skrevet 23. september 2010 har ingen tropå at det er en spire der lenger, tror det bare er kroppen som tuller med meg...men er ikke tanta dukka opp til neste helg eller jeg har fått en positiv test må jeg nok bare ta en tur til legen tenker jeg og få tatt blodprøve og sjekka opp litt for det her syns jeg er snodig... er i et helt merkelig humør i dag da, sint for ingenting og lyst til å grine hele tida...pms kanskje så kanskje tanta er her i morgen eller det kan være gravid symptom da..hehe
1prinsesse + 1 spire:) Skrevet 23. september 2010 #7 Skrevet 23. september 2010 Hei:) Jeg skulle hatt ikm for 4 dager siden men den er ikke kommet ennå,har hatt mye murring og småvondt ved skambenet, hofter og nedre del av magen.. Håper jo selvfølgelig det skjer noe inni der,men er ikke godt si.. 3 negative tester på forskjellige tider av døgnet i de 3 siste dagene. Forrige gang jeg ble gravid hadde jeg en"festeblødning" liten spott i trusa halvannen uke før jeg skulle hatt mens, og testen slo positivt ut 1 dag over tia bare. Krysser fingrer xx
Maja1982 Skrevet 24. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2010 Hvordan går det med dere? noen som har testet? Jeg har sovet veldig dårlig i det siste, våknet i natt og hadde super vondt i halsen og ikke minst feber:( kvalm var jeg også. Fortsatt ingen mens.. så jeg tok likesågodt og testet rundt 4 i natt, fikk opp en tynn tynn stek nr 2.. jippi tenkte jeg.. og sovnet med ett stort smil rundt munnen:) Våknet nå og tok en ny test, den var hvit igjen. Har jeg lissom brukt opp "morgen"urinen min? Har en digitaltest også, hvor lenge burde jeg vente med denne? Håper fortsatt:)
1prinsesse + 1 spire:) Skrevet 24. september 2010 #9 Skrevet 24. september 2010 Hei igjen, jeg våknet i dag tidlig og da kom tr Får bare prøve videre da, usj! 8 pp vår ta den midt på dagen for eksempel... når du har spart opp litt så du virkelig må tisse:) lykke til til deg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå