Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Lillesøster kom i rakettfart natt til tirsdag- etter bare 2 timer m rier, 2 dager før termin:D Fødselshistorien min ligger ute på BIM; http://www.barnimagen.com/forum/thread/142355686 Har fra før av ei jente som blir 2 år nå i oktober, så blir nok travle dager fremover- men litt DIB skal man vel alltids få tid til likevel
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Gratulerer så mye med lillesøstra Jeg skal lese historien din. Blir spennende Jeg forlater småtroll 0-1 år om 12 dager, men rundt nyttår er jeg vel tilbake;) Kos deg med jentene dine
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 Så fin fødselshistorie. Hørtes ut som min første fødsel dette. Trodde jeg bare hadde kynnere, så jeg tok det veldig med ro. Kom til sykehuset og trodde vi hadde hele kvelden på oss. Joda, hadde selvsagt tatt seg opp en god del på bilturen til sykehuset. Men under 1 time tok det fra vi ankom sykehuset til hun var ute. Var ikke tid til å tenke smertestillende engang. Helt innihelvete vondt. Det var kroppen som styrte alt. Det var ikke tid til å tenke eller puste. Jeg måtte bare skrike ut smertene. Men jeg var jo himmelen så fort hun var ute. Jeg ble nok ekstra rusa da smertene var overståtte, og jeg følte meg overhodet ikke sliten etterpå. Så nå er jeg veldig spent på neste fødsel da. Jordmor mente at jeg burde dra på sykehuset så fort jeg kjente noe, siden det gikk så fort sist. Men egentlig greit å bare få det fort overstått. De verste smertene varte i 20-30 minutt liksom. Du må fortelle hvordan det er å være 2-barnsmamma når det har gått en liten stund
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 hurra! Moro å se deg her inne og gratulerer så masse med jente nr 2:) Har ventet på å se deg her inne med begge to på utsiden:)
magica og lille tryll ♡ Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 Gratulerer så masse!! ) Ikke lenge til det er min tur til å melde meg inn her igjen, bare 16 dager til termin.. )
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2010 Tusen takk dere, jeg svever fortsatt på en lyserosa babysky her jeg sitter m veslesnuppa på brystet mitt, sukk smelt:p magica og lille tryll- lykke, lykke til m fødsel, så sees vi vel her inne etterhvert, med to små småtroll og sikkert hektiske dager;)
magica og lille tryll ♡ Skrevet 25. september 2010 #7 Skrevet 25. september 2010 Hehe.. ja det kan du regne med ;o) Gleder meg til å treffe lillebror og bli oppunder ørene forelsket igjen jeg også *sukk* Misunner deg som har fødselen overstått selvom det var en kjapp og tøff runde (leste historien din på 3.trim), men akkurat nå er jeg rimelig lei av å føle meg tung, stor og uhåndterlig så ønsker fødselen velkommen med åpne armer... hehe Kos deg videre med prinsessa og nyyyt )
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 25. september 2010 hehe, ja det er ganske fascinerende det der, hvordan man glemmer fødselssmertene fra første gang, og faktisk nesten gleder seg til smerten når termin m nummer 2 nærmer seg:p Er vel sånn vi kvinner er skrudd sammen, for å orke mer enn 1 barn hehe. Og det er virkelig helt fantastisk med baby nr 2, hadde jo lurt litt på dette i forkant- om jeg kunne klare å bli like glad i lillesøster - men d er IKKE noe problem i d hele tatt, hun er jo sååå skjønn:D Og så er det så gøy å se hvor flink storesøster er med henne, så mye omsorg, klapp og kos at det overgår alle våre forventninger! Håper på å lese fødselshistorien din også snart- tvi tvi
magica og lille tryll ♡ Skrevet 25. september 2010 #9 Skrevet 25. september 2010 Ja akkurat det har jeg lurt på også, om jeg har nok kjærlighet i hjertet mitt til begge barna. Vet det jo i fornuften, men bare så vanskelig å forestille seg når man ikke har møtt nestemann enda... Er jo også spent på hvordan lille tryll kommer til å ta det hele, håper hun tar oppgaven som storesøster med stort alvor, og ikke blir altfor sjalu. Mange tanker som melder seg sånn rett før termin ja ) Idag har vi skrudd sammen søskenvogna som er kjøpt inn, og alt ellers er klart. Så nå kan han komme når han vil )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå