Gå til innhold

Da var dagens ultralyd unnagjort!=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært på ultralyd igjen!=)

Nå er jeg i uke 12. Var der for tre uker siden (uke 9), og kan ikke skjønne at det går ann å vokse så fort!=) Så, og skjønte så veldig mye mer av alt nå! Helt herlig å se!!!...

Var en veldig aktiv krabat der inne. H*n måtte klø seg litt i hodet, sparke med beina, stå på hodet, og plutselig snudde h*n rumpa og ryggen til!=)He he...det fineste, vakreste synet jeg har sett på lenge!=)

Da jeg var der i uke 9 var h*n 17 mm lang...I dag, altså i uke 12, var h*n 5 cm lang. Vokst 1 cm i uka, noe som var helt normalt.

Jeg skjønner liksom ikke at det går ann å være kun 5 cm lang, og alikevel kunne vi telle 5 fingre og 4 tær!=) Se et perfekt hode, ei søt rumpe, en sterk fin ryggrad, og høre et hjerte som slo helt perfekt!=)

Vi bærer på et stort mirakel jenter!=)

I morgen flytter jeg herifra, og over til 2. trimester! Gleder meg til alle dere kommer etter der inne om ikke så alt for lenge!=) Følger spent med på dere!=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gratulerer så mye! Det er helt utrolig hvor fort de vokser. Kan jeg spørre om hvor du tok UL?

Jeg bestilte time til første UL i dag - to uker til og da er jeg 12 (+2) uker på vei. Gleder meg!

Skrevet

Jeg hadde min UL på Gjøvik sykehus...

Da har du virkelig noe å se frem til!=)Gled deg!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...