Thea2005 Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Da har jeg vært på ultralyd igjen!=) Nå er jeg i uke 12. Var der for tre uker siden (uke 9), og kan ikke skjønne at det går ann å vokse så fort!=) Så, og skjønte så veldig mye mer av alt nå! Helt herlig å se!!!... Var en veldig aktiv krabat der inne. H*n måtte klø seg litt i hodet, sparke med beina, stå på hodet, og plutselig snudde h*n rumpa og ryggen til!=)He he...det fineste, vakreste synet jeg har sett på lenge!=) Da jeg var der i uke 9 var h*n 17 mm lang...I dag, altså i uke 12, var h*n 5 cm lang. Vokst 1 cm i uka, noe som var helt normalt. Jeg skjønner liksom ikke at det går ann å være kun 5 cm lang, og alikevel kunne vi telle 5 fingre og 4 tær!=) Se et perfekt hode, ei søt rumpe, en sterk fin ryggrad, og høre et hjerte som slo helt perfekt!=) Vi bærer på et stort mirakel jenter!=) I morgen flytter jeg herifra, og over til 2. trimester! Gleder meg til alle dere kommer etter der inne om ikke så alt for lenge!=) Følger spent med på dere!=)
*Emilie* Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Å gratulerer så mye! Det er helt utrolig hvor fort de vokser. Kan jeg spørre om hvor du tok UL? Jeg bestilte time til første UL i dag - to uker til og da er jeg 12 (+2) uker på vei. Gleder meg!
Thea2005 Skrevet 23. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2010 Jeg hadde min UL på Gjøvik sykehus... Da har du virkelig noe å se frem til!=)Gled deg!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå