Gå til innhold

Bergans sekk som barnehagesekk til ett åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger vel ikke egen sekk som han skal bære selv enda vel?

Vi har valgt å vente med å kjøpe sekk frem til hun kommer på storebarnsavdeling.

Vi bruker en sekk som passer våre rygger og som vi kan stappe alt av mat, skifteklær, regntøy osv osv osv i enn så lenge.

Skrevet

superfornøyd med Bergans sekk. Jeg ville valgt den minste:-) Selv om barnet selvfølgelig ikke bærer sekken selv er det fint og kjekt med liten barnehagesekk....synes jeg da!

rød og svart er fin farge!

Skrevet

Med mindre ungen skal gå lange fjellturer der han skal bære egen sekk med over 5 kg i, så trenger vel ikke en 1-åring Berganssekk..? Er det ikke uansett du som skal bære den da? Er vel mer fornuftig å ta en du synes er god å bære da egentlig.

Skrevet

vi har den aller miste 10 liter lindesnes til gutten vår på 2 år.. han elsker den...bruker den masse

Skrevet

han er på minste avdelingen og det går masse på tur

Skrevet

Jeg har gitt Bergans i dåpsgave flere ganger - og fått i gave etter ønske. Ble ikke brukt før barna ble 2, men er super som tursekk. Fikk skryt av barnehagepersonell for orntlig sekk (mange hadde så dårlige tursekker a la Prinsesser og Lynet Mc Queen).

Vi har 12 l nå, så jeg, men pleier bare ta den minste jeg ser..

Skrevet

sort og rødt er flott til gutt.

om man først skal kjøpe en barnehagesekk så kan man like godt kjøpe en ordentlig en med en gang. er jo ikke så lenge til de begyner å bære den selv.

småen har bergansekk og er veldig fornøyd med den. den faller ikke av slik andre sekker ofte gjør

Skrevet

I barnehagen vår får alle barna Bergans sekker, den minste varianten, når de begynner. Veldig fornøyd med den.

Skrevet

Kan også anbefale Helsport sin:) Men enig i at en bra sekk er gull uanset merke!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...