Gå til innhold

Eggene mine overlevd ikke...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÆSJ da! Overlevde ikke? Men da teller ikke det som et forsøk...bortsett fra horden med medisiner og ubehag selvfølgelig. Vel, på et punkt må man jo bare være realistisk. For min del tror jeg at dette blir mitt siste (tredje), for dette er fæle greirr fro kroppen og ikke minst hodet. Nå hjelper det jo at jeg allerede har en sønn da. 5 forsøk er jo ganske mye, ser at du har nådd grensen nå ja. Uff, masse klemmer din vei!! Hva tenker du videre?

Nei å nei, så trist å lese;-( D er så urettferdig!! Har akkurat testet neg på mitt 2.ferskforsøk, og vet hvor ille d er..

Ingen som ikke har gjennomgått dette vet hvor stor påkjenning dette er på kropp og sinn!

Er så imponert over d som klarer å gjennomføre forsøk etter forsøk! Skjønner nesten ikke hvor d e tar d fra!?

Forstår at du er usikker på om du klarer å gå gjennom dette flere ganger. Tøft psykisk og ikke minst økonomisk!

Men motivasjonen er likevell alle de solskinnshistoriene her inne og selfølgeli håpet om å oppnå d "største i livet"

Tenker på deg!!!

Annonse

Uff, ja, det er kjipt :-( Trist å høre at forsøket gikk i vasken.

Hvor lenge dere orker å holde på er det bare dere som vet. Vær litt trist og sint og oppgitt og smådeppa i noen dager, og kjenn så etter hva kroppen, hjertet og hodet forteller deg.

Det er tøft dette, fysisk, psykisk og økonomisk.

Hilsen en som snart skal igang med runde nr. 10.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...