Gå til innhold

32 uker nå, hvor ofte er dere til kontroll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde forrige time 9 september, fikk ny time 4 oktober. Føles så lenge. Eller er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. :)

Jeg starter på uke 35+0 imorgen. Jeg var sist på kontroll i uke 32, skal i uke 36 og så i uke 38.... Er helt normalt med kontroll hver 4de uke. Men, etter uke 36 er annen hver uke. :)) Så en liten måned mellom dine 2 kontroller høres helt normalt ut, men skal være enig i at d virker så lenge. Aller helst skulle man jo ha vært hos jordmor hver uke å fått hørt hjerte til den lille ;P Hehe :D

Skrevet

Hver fjerde uke er normalt.

Etter uke 36 får man derimot ny time i uke 38, for så i uke 40. På overtid får man gjerne kontroll opp til hver 2-3 dag :)

Skrevet

Hos meg har det vært hvert 2 uke fra uke 30, har variert litt hos legen og JM. Men det er sikkert forskjell fra sted til sted :)

Skrevet

en gang i mnd fram til uke 32. Da var det prat på ny kontroll i uke 34. Deretter en gang i uka fra uke 36 til 40. Og jeg får ikke lov til å gå på overtid.

Er 29+0 i morgen (lørdag 25.09)

Skrevet

Jeg har hatt kontroll hver 6 uke siden første gangs kontrollen. Hadde i uke 32 og skal ikke tilbake før jeg er i uke 38.. Aner ikke hva som er normalt men regner med han ikke hadde latt meg gå så lenge vis det var farlig. Jeg ringer å bestiller time vis det skulle være noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...