lillegulla Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Er ikke silikon allergifremkallende? Noen som vet noe om dette?
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Jeg vet ikke - og står klar med begge deler...tenkte å prøve meg fram med hva lille liker... De har vel ikke lov til å selge noe som er skadelig for babyen tenker jeg - så lenge som det er "skikkelige" merker føler jeg det er trygt. Men - har endel allergi selv så hvis det er noen fare her vil jeg veldig gjerne vite det!
nurknr3<3 Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 dette styrer babyen selv ) vi har allerde kjøpt 3-4 forskjellige! Hun vi har fra før vil kunn ha MAM- silikon smokk. Det eneste man bør tenke litt på er at man ikke gir mange forskjellige typer smokker "samtidig". Når babyen først tar en smokk og virker fornøyd, så hold deg til det merket, slik at ikke babyen blir sugeforvirret og tar brystet feil (hvis du skal amme da). Hvis babyen ikke vil ha den smokken du tilbys kan du jo selvfølgelig prøve en annen å se om h*n vil ha den:o) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå