Gå til innhold

Mange symptomer èn dag, og nesten ingen dagen etterpå..?

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som opplever dette?

Føler meg redd for å miste når symptomene "svinger" sånn fra dag til dag.

Èn dag kan jeg være kvalm på morgenen, svimmel når jeg reiser meg, skikkelig hormonell og ha oppblåst mage.

Mens f.eks idag igjen - har jeg absolutt ingen symptomer, ikke igår heller. Er det noe galt tror dere?

En nervøs klem fra meg :)

Fortsetter under...

sånn har jeg det og, det er frustrerende. er ikke kvalm da, unntatt litt men, ikke så jeg må spy eller noe. er mest ufattlig trett omtrent hele tiden. ellers svinger symptomene hele tiden,

en nervøs klem tilbake til deg;)

det går nok bra skal vi se;)

Samme her også ..

Fra Uke 6 begynte jeg å kjenne murringer, stikninger i livmora, å veldig svimmel når jeg reiser meg.. Egentlig vært gald for dette, slik at jeg har kjent symptomene..

Har fra før mistet i Uke 8, å da var jeg ikke kavlm eller merket lite av symptomer.

Men igår, og idag er ikke murringene der. Å ikke noen stikninger, små menssmerter heller .. Jeg var litt kvalm i morges, alltdi det når jeg er kjempesulten.. men, savner å kjenne det i magen ..

Er idag 7+3.

Var på ul sist onsd, så et lite hjerte banke og alt var bra.

Å har ikke vært så bekymret dette svangerskapet, selvom jeg opplevde MA sist, akkurat fordi jeg har hatt symptomer siste par ukene.

Huff, dette er ikke lett.. Vil ikke bli bekymret nå!

Har lest om dette mange ganger før, at symptomer kommer og går.

Men jeg viiil ha de :P

Vi får bare krysse fingre for at alt er bra, som det nok er. Å så er nok symptomene tilbake før vi aner det. Å da kanskje vi angrer på at vi har savnet dem.. Klem:)

Dette er såå vanskelig synes jeg. Kan vi ikke bare få alle symptomene vi også da? Hveer dag? ;P

Jeg hadde også en MA sist skjønner du, i uke 9, og det betyr jo at hjertet allerede hadde slått noen uker, så for meg er liksom ikke et bankende hjerte på UL i uke 7 nok :(

Har hatt tidlig UL denne gangen også, da var jeg i følge gyn. 7+5, noe som betyr at jeg er 9+5 idag. Men har skikkelig vondt for å tro på at fosteret har det bra, mest trolig pga. at MA'n var i uke 9 sist, og dette er en litt vanskelig periode pga dette.

Men er glad for all støtten dere jenter innpå forumet her gir, det hjelper utrolig mye! Godt å høre at det ikke bare er jeg som bekymrer meg :)

Takk - igjen :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...