Gå til innhold

Håpre noen kan svare...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

I går var jeg på extra UL fordi jordmoren min syntes at livmoren min var litt liten. Er 33 uker på vei.

Det viser seg at lillegutt i magen også er veldi liten for sin alder og må ha oppfølging? Hva vil det si? å hva kan man gjøre med problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke hva som kan gjøres, men synes jo du burde fått deg en haste lege- eller jordmortime snarest så du kan få skikkelige svar på alle spørsmålene som nå svirrer i hodet. Det som er bra er jo at det er oppdaget - og at både du og baby da er i tryggere hender enn om dette ble en overraskelse ved fødsel.

Selv ble jeg også undersøkt med ekstra UL i uke 33 fordi min gutt er litt i største laget han da...men ikke noe dramatisk. Fikk beskjed om å kutte ut blodfortynnende sprøyter som jeg har tatt hele sv.sk fordi det iallefall ikke var tvil om at ungen fikk nok mat gjennom navlestrengen. Og nå sitter jeg her og håper han kommer LITT før termin da...

Ring jordmoren din du og spør om hun ikke kan ta deg inn til en ekstra samtale.

Det går nok helt sikkert fint med lillegutt!!!

Skrevet

heizann, jg går igjennom det samme og vært på masse kontroller pga liten baby og at vekten ikk gikk opp noe,

men de gjør alltd dt som er best for deg og barnet, og oppfølgingen er en betrygelse på at alt er bra. min har endelig gått opp litt nå nærmere termin;)

håper d order seg for dg.

Skrevet

takk for svar :)

er det noen av dere som hvet om det er noe jeg kan gjøre for at det skal bli bedre?

er i uke 33 nå å har masse kynnere hele tiden. er redd for at han skal komme ut for tili å være alt for liten. Hva skjer da liksom?

Huff får ikke tak i jordmor heller, å legen på sykehuset hadde ikke tid til å forklare noen ting i går...

Litt fortvilt over at noe kan være galt med lillegutt, eller at jeg gjør noe galt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...