Gå til innhold

kommer inn hit igjen...Mistet i går..

♪ ♫ ♪ Lille Trompet ♪ ♫ ♪

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer!

Gleden var kortvarig... Begynte å blø i går. 5+2. Har vært kjempekvalm og trøtt siden lørdag, men i dag er symptomene allerede mye svakere... Blør masse, og er kjempelei meg... Vet jo at slikt skjer, men synes ikke det er noe særlig trøst akkurat nå...

Vi får bare kaste oss på sengevalsen igjen når jeg er ferdig med å blø, og håpe på det beste...

Dere som har mistet tidlig :

Hvor lenge blødde dere, og når ca kan jeg vente el?

Og er det noe i det de sier om at man letter blir gravid etter SA?

Glad jeg har dere her inne damer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, dette var trist Lille Trompet :-(

Jeg har ikke hatt SA, så kan ikke hjelpe deg med hvor lenge det blør...

Men de sier det er lettere å bli gravid etter en SA ja :-)

Ganske logisk også, pga tilstedeværelsen av hormon og at du vet med sikkerhet at du kan unnfange (psyken har mye å si den)

Så krysser fingrene for at det sitter en ny spire kjapt <3

Stor klem til deg.

Skrevet

Uff'a meg.. Så leit å høre!

Vil bare sende deg en trøsteklem. <3

Skrevet

Uff, så synd at det ikke gikk denne gangen.

Jeg har mistet 2 ganger (SA) omtrent på samme tid som deg. Første gang blødde jeg i 8-9 dager. Andre gang ca. 1 uke. Det var 1 år mellom disse to graviditetene så kan ikke si jeg ble så veldig fort garvid igjen etter at jeg mistet.

Lykke til videre.

Skrevet

offfff så trist å lese!! :(

Kan ikke annet enn å sende ein trøsteklem..

Å håpe at du snart har ny spire, og at den vil klamre seg fast..

Skrevet

Mange år siden jeg mistet, og det var en MA i uke 12. Men ble fort gravid igjen.. :o Så kan gå veldig radig dette. Ei venninne av mamma hørte om det og sa "Da blir hun gravid igjen med en gang".. Hun jobber på sykehuset.. så tror nok det er vanlig at man blir gravid igjen fort da. Jeg ville vente en mnd den gangen, siden jeg hadde hørt det var lurt. (altså få en mens imellom).. så vi var forsiktig første gangen, og gravid igjen neste mnd..og her sitter han i sofaen med meg 6 år gammel nå :)

Skrevet

Huff, så trist å høre... Håper det går fort for dere å bli gravide igjen!

Skrevet

Så trist å høre...gleden ble kortvarig men får håpe dere fort blir gravide igjen. Føler med deg...

Skrevet

off da,så utrolig trist.

er ikke mye annet som hjelper på trøsten enn å bli fort gravid igjen;)

jeg hadde en SA i uke 6-7 sist, blødde ca 1 uke, ble da gravid igjen etter 2 mnd. Håper virkelig du blir gravid igjen med en gang;)

Skrevet

Hei Lille Trompet,

Leit å høre at du mistet. Jeg heiet sånn på deg!

Mistet selv for en uke siden, 6+5. Blødde fra torsdag til mandag morgen, og lurer også på når el kommer igjen. Bestilte el-tester fra billige-tester.no for å få litt bedre oversikt;)

Håper på å bli gravid igjen ved første anledning, og krysser fingrene (ikke beina) for at det samme skjer med deg!

Det er sånt som skjer, ja, men det er trist når det ender sånn. Har vært litt deppa siste uka, og forventer liksom at det skal bli ny graviditet med en gang... Samtidig vet jeg jo at det kan ta tid...

Lykke til:)

Skrevet

Føler med dere <3 Det er vondt å miste.

Klem

Skrevet

det var trist og høre at dere mistet:( er tunkt, når man er innstillt på en liten en .'

Jeg mistet i SA 30 juli. Blødde i 6 dager. Hoppet til sengs annhverdag etter det, og akkurat 4 uker etterpå var jeg gravid igjen. Så ja.... det kan gå fort:) Man er visst veldig fruktbar etter en ma\ sa.

lykke til :)

Skrevet

Så leit, trist å høre.

Håper spiren sitter igjen snart, jeg har også hørt at man lettere gravid etter en SA, så krysser fingrene for deg/dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...