Gå til innhold

Vanskelig valg

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig oppdaget at jeg er gravid (det var ikke planlagt). Vi har 2 barn fra før og er i et stabilt forhold. Mine forrige fødsler endte i keisersnitt, det siste ble komplisert og jeg lå lenge på sykehuset i ettertid. Har nå fått klarlagt at jeg vil få et planlagt keisersnitt denne gangen, slik at det ikke vil kunne oppstå samme traumatiske situasjon som sist. Men jeg er altså veldig usikker på om jeg vil ha 3 barn. Vi er begge i full jobb og har 2 meget aktive barn som krever 100 % av oss hele tiden. Noen ganger er jeg så sliten når jeg kommer hjem fra jobb, så jeg vil bare sette meg ned og grine. Har i det siste også blitt veldig trøtt (det følger vel med graviditeten) samt merket økende kvalme. Mannen min ønsker veldig gjerne å få dette barnet og sier at vi skal klare dette sammen. Men jeg er veldig usikker og frykter det vil bli enda mer slitsomt og at jeg vil bli helt utslått til slutt. Hva skal jeg gjøre? Har ennå litt tid til å bestemme meg for abort, men føler at jeg slites mellom disse valgene.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142355095-vanskelig-valg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår at du sliter med dette valget ditt - det kan ikke være lett! Jeg har veldig liten peiling på hva som blir riktig å både si og tenke i en slik situasjon, da vi har slitt veeeldig med å få til nr 3 - blir liksom helt motsatt situasjon ;)

Men bare vær helt helt sikker før du utfører en abort! Ser det er mange som angrer etter det er gjort, og det må være veldig vondt, vil jeg tro!

Jeg ønsker deg lykke til med valget! Å husk å ta med mannen å i diskusjonen da... han må høres han å...men jeg da!

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...