5pp-håper<3 Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Hei alle sammen Jeg har startet min egen butikk www.lillespire.no Og lurer på om noen vil se og gi tilbakemelding? Tar gjerne mot tips oxo Skal føre clearblue og andre tester, men dette er ikke kommet igang helt enda, så fører bare Avent nå, og et lite parti med strimmel tester som bare er et par igjen av På forhånd tusen takk
Gjest JuniGull2010 Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 Fikk et godt førsteinntrykk. Søtt og enkelt design. Jeg ville vel kanskje gjort noe med velkomstteksten? Fått uthevet den eller noe. Evt. om du lager en bredere linje hvor velkomstteksten står og dytter oversikten på venste side ned, om du skjønner...?! Lykke til! :-)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 fikk også et godt førsteinntrykk og er enig i den teksten burde utheves litt:) Ellers er dette kjempe bra syns jeg:) virker profesjonelt og pålitelig:)
5pp-håper<3 Skrevet 23. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2010 Tuusen takk for tilbakemelding:)) Kjekt å høre at butikken er godt likt Skal se om jeg får fikset litt på velkomst teksten ja Tusen takk for tips Tar gjerne imot flere oxo
Lillatekst Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 Sørg for at du ikke har skrivefeil. Det forstyrrer et ellers godt inntrykk. Rød skrift: Det står "ankonst", mener jeg å huske. Lykke til med butikken! Tøfft gjort:-)
5pp-håper<3 Skrevet 24. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2010 tusen takk for beskjeden Det er jo helt utrolig at jeg faktisk ikke har lagt merke til men nå er det ordnet
5pp-håper<3 Skrevet 30. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. september 2010 litt oppdatering ang butikken vi får inn en type graviditetstest som heter bionexia, som har en følsomhet på 20mIU dette er en god test som jeg selv har brukt mange ganger og vært veldig fornøyd med ellers har vi nå en rekke tilbud på nesten alle Avent produktene )
5pp-håper<3 Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2010 da har jeg fått enda en leverandør og nye produkter er lagt inn i butikken og ankommer lageret neste uke ) her det ting for både mor, baby og gravide )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå