Gå til innhold

Bilsete nr to... Hva skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på besafe x3 med isofix, men er fortsatt usikker..

Er isofix mer sikkert enn et vanlig bilsete som blir festet med sele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har nettopp kjøpt sete nr 2. Hadde på forhånd bestemt meg for at jeg skulle ha besafe x3 sitt sete med isofix- da det var dte som hadde fått best i test osv... Men dama i butikken klarte å overbevise oss omat britax sitt multitec (tror det er det det heter) 9-25 kg var et like så godt alternativ. Mye pga av at gutten vår p 10 mnd allerede er 11,5 kg og vi vil derfor høyst sannsynlig måtte bytte til britax etterhvert uansett pga av det går til 25 kg bakovervendt- besafe kun til 18 kg. Er veldig fornøyd med setet, mini sitter godt og dama i butikken sa det var et minst like godt sete- de tok kun inn det setene de kunne gå gode for at var sikre sa hun:-) Lykke til med valget:-)

Skrevet

Jeg er veldig enig med gravid-81.

Vi har også dette setet og er veldig fornøyd. Han sitter godt. Også liker jeg veldig godt at holdet ikke faller fremover når han sover. Han får en liten bikk med hodet bakover, og det ser ut til at han sover behagelig.

Hvordan sover deres gutt i setet gravid-81?

Skrevet

det ser ut til at han sover godt i setet, hodet bikker litt til side og faller ikke framover som du sier (noe det gjorde av og til i maxi cosi setet han hadde før).

Skrevet

anbefaler htc besafe izi combi x3 isofix. Vi er kjempefornøyd. Veselgutten både sitter og sover fint i setet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...