Giinaღ Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Er det noen som vet om man kan få økte temper av wild yam? Startet på wild yam for 2 dager siden og i dag så steg tempen betraktelig, selvom eggløsning var for 3 dager siden (testet med el-test + tempet). Slik var det forresten sist jeg ble gravid også ser jeg av tempskjemaet....
Lillemy36 Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Det vet jeg ikke, men det høres jo veldig lovende ut:-) Lykke til:-))))
Giinaღ Skrevet 23. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2010 hm ja det gjør det. Selvom jeg ikke har stor tro denne pp. Bare en følelse jeg har Hvordan går det med deg, Lillemy? Du har vel også lagt inn endel aksjer siste dagene, bidronninggele og greier? Får vel oppdatering inne på tråden vår etterhvert...
mamma til twins Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 Hvilke EL-tester har du brukt Giina? Har selv bestilt wild yam og skal jo ta det etter at EL er ferdig, er selvfølgelig livredd for å ta for tidlig eller for sent. Her skal det bli full klaff serru! Når det gjelder å ta tempen, når på døgnet gjør du det?
mamma til twins Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 Håper det er greit at jeg spør.. Ikke meningen å kuppe tråden din med bablet mitt altså..
Lillemy36 Skrevet 23. september 2010 #6 Skrevet 23. september 2010 he, he, ja "oppkjøringa" til EL er begynt kan man si selv om EL ikke er før rundt mandag eller deromkring:-) Har jo som tidligere nevnt stikking i eggstokk området pluss livmorområdet etter inntak av Bidrogel, og pluss det var direkte vondt oppi der ved "aksjeinnlegginga" ....hmmmm... ja, ja den som venter får se...
Giinaღ Skrevet 23. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2010 lubine 10pp: Jeg ble iallefall gravid forrige gang jeg tok wild yam, tilfeldig eller ei, så vel verdt å prøve iallefall Jeg tror ikke det kan skade om man tar det en dag før eggløsning... men uansett så vil du nok finne ut av det siden du både bruker EL-tester OG temper. Jeg brukte Clear Blue sin og fikk positiv test 2 dager på rad. Og begynte på wild yam to dager etter det igjen. Tempene tar jeg om morgenen før jeg går ut av senga, altså så lite bevegelse som mulig før man temper. Tar den under tunga. Faren er at man lett sovner igjen med tempen i munn,,, hehe Lillemy: Blir spennende dette. Hadde også veldig ubehag til og med dagen etter eggløsning. Og selvfølgelig under sengekosen var det ganske vondt.
mamma til twins Skrevet 23. september 2010 #8 Skrevet 23. september 2010 Kjære vene hva vi utsetter oss for damer! Tusen takk for tilbakemelding! Ble noen hakk klokere faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå