gulda Skrevet 23. september 2010 #1 Del Skrevet 23. september 2010 Er i gradert sykemelding, så jobber bare to korte dager. Denne uka var fæl! Første dagen måtte jeg ta gutten med på jobb. Mannen var syk og kunne ikke levere, og jeg måtte være på jobb før bhg til gutten min åpnet. Fikk godkjenning fra lederen min, men likevel.. En blir jo redusert på jobb, samtidig som en føler at en må overse ungen sin en del. I dag skulle jeg også jobbe. Måtte hente ungen i barnehagen i går fordi han var dårlig. I dag sier han også at han har vondt i magen og ryggen, noe han hadde i går, men jeg synes egentlig han virker fin. Han virket fin i går også når jeg leverte tross klage på mage i det vi kjørte, men da ble han jo så dårlig i barnehagen. Mannen min har det helt kaos på jobb. Mine foreldre har blitt syke og kan ikke hjelpe. Svigermor kan ikke. Så da ble det meg, som allerede føler dårlig samvittighet, som måtte ringe jobb og få enda dårligere samvittighet.. Det er lettere for jobb å kunne dekke meg inn når jeg ringer, enn om jeg går og de ringer fra barnehagen igjen -da tror jeg nesten ikke jeg kommer fra, og når ingen andre heller kan hente i dag, så... Og så er det tvilen om hvor syk han er, da.. Kan en på 2,5 år skjønne at hvis han er syk, eller "syk", så kan han bli hjemme..? Ikke tvil om at han var dårlig i går, og spysyka går så han kan jo brygge på noe. Men han virker liksom så i humør! Laaaaaangt... Bare litt frustrert, he he. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142354590-n%C3%A5-t%C3%B8r-jeg-nesten-ikke-se-jobb-i-%C3%B8ynene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #2 Del Skrevet 23. september 2010 hmm, her hjemme betyr vondt i magen "inneslutta følelser" kanskje han føler på deg at det er noe nytt som skjer, som kanksje er litt skummelt? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142354590-n%C3%A5-t%C3%B8r-jeg-nesten-ikke-se-jobb-i-%C3%B8ynene/#findComment-142354684 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gulda Skrevet 23. september 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 23. september 2010 Hmmm, ja kansksje? Måtte hente ham i bhg i går, og da var han blank i øynene, rød i kinnene, og sovnet sittende på sofaen på et sekund, så tror det var noe mer da. Han orket ikke spise i bhg heller, og det er unormalt. Spiser han ikke hjemme, spiser han alltid der. Men jeg mistet sist, og går med en uro for at det skal skje igjen. Mini vet ikke at jeg er gravid, men snakker jo litt diskret med mannen min innimellom. Han snapper nok fort opp mer enn en tror, så kan jo være han merker uroen min. Takk, skal følge ekstra med på det.. ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142354590-n%C3%A5-t%C3%B8r-jeg-nesten-ikke-se-jobb-i-%C3%B8ynene/#findComment-142354858 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå