Gå til innhold

To mulige navn da :)

Anbefalte innlegg

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

I over i går kjøpte vi navnbok, tengte det var greit å starte tidelig, da vi ikke er helt enige om navn :)

Men, tok ikke lange tiden å finne to navn vi likte :)

Passer på å ha to, et som er mer tøft og robust av seg, og et som er mykere og noe mer "lett"..

Vente til fødsel å se da, enten blir det Guttorm eller så blir det Sebastian :-D (håper det er en Guttorm jeg) hehe

Skulle ingen av navnene passe han, så har vi 6 andre mulige navn da ;)

Flere som har funnet noen navn enda? Eller er det bare vi som er gale nok til å starte navn søket i uke 18? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det er tidlig å starte navnesøket i uke 18, det er vel greit å være litt forberedt i tillegg til at man kanskje knytter litt bånd til poden om man har navn på den? Er sikkert greit å se om det er en Guttorm eller en Sebastian når han kommer da :)

Min lille skal hete Max, vi har hatt navnet i flere år i tilfelle gutt og det blir det visst også ;) Mellomnavnet har vi ikke bestemt oss for enda, men der er det litt mindre å velge i siden mellomnavnet blir oppkalling. Vi har noen alternativer nå som fungerer veldig bra ;)

Skrevet

Jeg har en nevø som heter Sebastian:))) Nydelig:)

Jeg er 25 uker og venter ei lita jente. Vi har tenkt på Olivia eller Amalie. Ha en fin dag!

Skrevet

Jeg har også en liten Sebastian:) <3

Syns ikke dere er så tidlig jeg- greit å være litt tidlig ute:) Er ikke bare bare å finne navn;) Vi begynte å diskutere navn for noen dager siden, og jeg er bare 15+1;) Har bestemt meg for att denne gangen skal navnet være klart før fødselen...;) Med de andre to har vi ikke vært enige, så førstemann fikk navn når han var ett par dager ,og andremann var 4-5 mnd. før vi klarte å bli enige(vi har litt ulik navnesmak;)).. hehe:)

Hvis vi får gutt nå har vi tenkt å kalle opp litt etter farfaren som døde for noen år siden... Men navnet hans passer ikke helt til de andre 2, så blir bare ett lignende navn med samme forbokstav:) Om det blir jente så er jeg veldig glad i Rebekka ,men vet ikke om mannen min er enig;)

Skrevet

sebastian e ett popnavn tror eg. veldig fint å søtt navn osv. men han blir kje aleina om å hetta det. eg har ein slags forestilling oppi hodet mitt om at `mitt barne e unikt`-å det har sikkert alle andre her inne og. Men nettopp derfor vil eg ikkje bruka ett navn `aenkvar` 3 åring har. Sønnen min kalte eg for sindre. det e ett veldig fint navn. men eg ser jo nå at det va det flære så synst. har vært ett popnavn på lik linje med emma og thea og lea og alle de der. Det miste liksom noe av `spesielltheten`ved seg då synst eg...når 3 stk i klassen hette det samma :P Min (veldig subjektive;) annbefaling e derfor: gå for guttorm ;) Eller ett aent flott enkelt norsk navn så ikkje så mange hette. Mange fine `gamle og glemte`norske navn me kan børsta støvet av!

Lykke til! (å for all del-se vekk fra detta dersom det e sebastian du like aller best ;) Då må ann hetta det då <3

Skrevet

Dere er absolutt ikke gale.. Hehehehe... For er dere det da er vi resten det åsså ;)

18 uker her å jentenavnet er greit om det skulle bli ei ny frøken som kommer til verden :0P

Guttenavnene har vi begynt med litt nå men tror nok det står mellom to der ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...