Gå til innhold

ved begynnende svangerskapsforgiftning i uke 37

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 37+5 i dag og skal på sykehuset for å sjekke om det er en svangerskapsforgiftning på gang.. har høyt blodtrykk, hodepine, hevelser..

Men hvis det blir påvist begynnende svangerskapsforgiftning nå, hva skjer da? Blir jeg satt i gang? Keisersnitt? innlagt? beskjed om å dra hjem og ta det helt med ro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde Svangerskapsforgiftning i forrige svangerskap og ble lagt inn pga veldig høyt blodtrykk og hadde veldig mye vann i kroppen. Det ble keisersnitt på meg og dattera mi kom i uke 37. Men hun lå også i seteleie da.

Om du har Sv.forgiftning så setter de deg nok i gang med fødselen snart kan jeg tenke meg. Men alt kommer ann på vel.

Masse lykke til:=)))) Håper ikke du har Sv.forgiftning da.

Skrevet

Glemte å skrive at jeg hadde også Sv.diabetes da, så det var mye som spilte inn hos meg. Men er blodtrykket ekstremt høyt og du føler deg uvel, så kan dem vel ikke bare sende deg hjem.

Skrevet

da var kontrollen unnagjort.. og gudskjelov ingen svangerskapsforgiftning. Men er i risikosonen, så ny oppfølging neste uke! I tillegg er det litt lite fostervann - men føles trygt å bli fulgt opp så tett fra sykehuset, så jeg bekymrer meg ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...