Tinkakatinka Skrevet 23. september 2010 #1 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg har erfaring og har gode referanser å vise til. Selv er jeg 38 år og har voksne barn. Som person er jeg omsorgsfull, ansvarsfull og tålmodighet voksen med mye godt humør og jeg trives veldig godt å jobbe med barn. Vi går mye på tur, på lekeplasser, inne har vi sang/lesestund og har aktiviteter tilpasset barnets alder, . Ellers går vi fast i åpent barnehage tre ganger i uken. Jeg er fleksibel i forhold til arbeidstid og barna får tilpasset sine egne behov og rutiner samt dem får ett varmt måltid hver dag som er inkl. i prisen. Tar forskuddsbetaling og skriver kontrakt som jeg håper er greit for dere. Har en liten innkjøringsfase hvor barnet blir kjent med meg / oss og omvendt. Passer min. 3 barn fra 0-4 år. Prisen hos meg inkludere alle måltider, yoghurt, drikke, salve, våtservietter, et varmt måltid hver dag, frukt og åpen barnehage. Du er velkommen til å ta en titt hos oss og vi ser fram til å høre fra dere. Ta kontakt ved evt. spørsmål på tlf 97422912 Eller e-post: [email protected] Ha en fin dag! (Nærbø/Rogaland) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142354280-trenger-du-dagmamma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå