jollybaby Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Hvordan går det med deg? Ser vi ligger likt i løypa...
Solformørkelse Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 hei! Idag er jeg veldig usikker, tror løpet er kjørt. Har økende farge på det som kommer ut, økende magesmerter og hodepine.Fikk mensen dag 9 sist så har klart med en dag lengre. Det er så fortvilende. Hvordan går det med deg da?
jollybaby Skrevet 23. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2010 Jeg var dum og tok en test i går. Den var negativ. Altfor tidlig å teste. Så jeg håper ikke løpet er kjørt. Det kjennes ut som mensen kan være rett rundt hjørnet. Men det kan jo også være de berømte murrongene alle snakker om. Nå er jeg glad h er gang jeg r på do og papiret ikke er rosa.... Jeg krysser finga for deg.
Solformørkelse Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 hvilken dag var du på når du tok test da? Det er jammen ikke en enkel prosess dette her.
jollybaby Skrevet 23. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2010 Rd 9.... Ble nok litt ivrig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå